REKLAMARetail FMCG Congress - Banner Główny - lipiec 2020
Sklep sieci Biedronka

Sklep sieci Biedronka (fot. materiały prasowe)

Współpraca Biedronki z Glovo ma polegać nie tylko na zapewnieniu dyskonterowi obrotów w niedzielę lub aby stworzyć konkurencję dla innych e-grocery. Teraz operator sklepów spożywczych reklamuje swój sojusz z dostawcą w kontekście wręczenia prezentów podczas Dnia Matki.

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

Biedronka i Glovo chcą powalczyć o klientów, którzy mieszkają daleko od swoich najbliższych. - Dobrze, gdy w Dzień Matki nasza Mama jest obok. Ale, nawet jeśli mieszka w innym mieście, możemy sprawić jej wzruszający prezent – podaje firma i proponuje zakupy na odległość. W ramach oferty na dzień Matki Biedronka przygotowała trzy pakiety prezentowe w cenie 49,99 zł, dostępne tylko 25 i 26 maja. W każdym z zestawów są kwiaty, słodycze i kosmetyk. Wśród proponowanych produktów nie ma żadnego artykułu marki własnej.

Zasięg usługi można sprawdzić na stronie internetowej Biedronki, ale w komunikacie prasowym sieć podkreśla, że w związku z Dniem Matki 25 i 26 maja współpraca Biedronki z Glovo została rozszerzona na kolejne 4 miasta: Białystok, Gliwice, Sosnowiec, Chorzów. Do tej pory zamówienia można było składać na terenie: Warszawy, Łodzi, Krakowa, Katowic, Wrocławia, Poznania, Szczecina, Gdańska, Gdyni, Sopotu, Płocka, Rzeszowa, Bydgoszczy, Torunia, Olsztyna i Lublina.

Paweł Włodarczyk, dyrektor operacyjny w sieci Biedronka powiedział, że dyskonter dopasowuje się do potrzeb klientów nie tylko w zakresie jakości i codziennie niskich cen, ale również poprzez elastyczną formę składania zamówień.

Glovo dostarcza zakupy z biedronki od listopada 2019 r., ale dopiero w kwietniu 2020 r. firmy rozpoczęły oficjalną współpracę. Początkowo w ofercie znalazło się około 1000 produktów najczęściej kupowanych przez klientów Biedronki, w tej chwili jest już ich 1500. 

Klienci mogą robić zakupy online przed siedem dni w tygodniu. Aby móc pracować w niedziele nie łamiąc prawa, Biedronka założyła sklep internetowy.  – Możliwość dostarczania zakupów online do domu klienta opiera się na ustawie o ograniczeniu handlu w niedziele i święta oraz w niektóre inne dni, a konkretnie na jej art. 6 pkt. 20, umożliwiającym wykonywanie pracy oraz  wszystkich czynności związanych z handlem w placówkach handlowych w przypadku prowadzenia sprzedaży przez internet (sklep internetowy i platforma internetowa) – mówił portalowi wiadomoscihandlowe.pl Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji Jeronimo Martins.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony