REKLAMAHELIO - Baner Główny - MASY (11-17.11.2019)

(fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)

Działająca dopiero od paru miesięcy aplikacja Lidl Plus jest już drugą najpopularniejszą aplikacją związaną z zakupami w Polsce. Pierwsze miejsce zajmuje od dawna aplikacja sieci drogerii Rossmann – podaje businessinsider.com.pl.

REKLAMAITCOM - Belka w artykułach

Aplikacja Rossmanna ma obecnie Rossmann 6,19 mln użytkowników, a Lidl Plus 3,98 mln użytkowników. Kolejnymi pod względem popularności są aplikacje AliExpress (3,89 mln użytkowników), Olx.pl (3,63 mln) i Allegro (3,47 mln).

Tuż za nimi plasuje się aplikacja Żappka (2,21 mln), Payback PL (1,76 mln) oraz Joom (1,53 mln). Pierwszą dziesiątkę najpopularniejszych aplikacji zamykają H&M (1,43 mln) i Wish (1,32 mln).

Więcej na businessinsider.com.pl

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Pozhoga 1 22 dni temu

    "drugą najpopularniejszą" A to w jakim języku napisane ?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony