REKLAMAAthlon Car Lease - baner główny (25.11.-13.12.2019 r.)
Ewa Borowska, dyrektor generalna Eurocash Franczyza

Ewa Borowska, dyrektor generalna Eurocash Franczyza (Grupa Eurocash)

Karta lojalnościowa – Delikarta pojawiła się w kilku testowych sklepach Delikatesów Centrum w 2016 r., w 2017 r. jej zasięg został poszerzony o kolejne placówki. Dzisiaj Delikartę w swoich portfelach nosi już ponad milion klientów.

REKLAMAStoisko mięsne - belka w artykuła (14.11.-31.12.2019)

- Delikarta jest programem lojalnościowym stworzonym specjalnie dla Delikatesów Centrum i obejmuje wszystkie sklepy w sieci. Oficjalny start programu miał miejsce ponad rok temu – w kwietniu 2018 r. Obecnie Delikartę ma już ponad milion osób, a każdego dnia jej posiadaczami stają się kolejni klienci sieci. Już blisko połowa obrotu Delikatesów Centrum realizowana jest z użyciem Delikarty – mówi Ewa Borowska, dyrektor generalna Eurocash Franczyza.

I dodaje: - Dzięki Delikarcie, klienci Delikatesów Centrum mogą oszczędzać, dokonując codziennych zakupów. Kupują wybrane produkty w niższych cenach, korzystają ze spersonalizowanej oferty oraz promocji przygotowanych tylko dla posiadaczy karty.

- Z perspektywy sieci, Delikarta pozwala na lepsze poznanie konsumentów – częstotliwości zakupów, ich preferencji czy sposobu robienia zakupów. Zebrane dane umożliwiają nam lepsze dopasowanie oferty i promocji. Delikarta pozwala nam też na optymalizację narzędzi marketingowych i nowych kanałów komunikacji z konsumentem – podkreśla Ewa Borowska.

Szefowa Eurocash Franczyza podkreśla, że Delikatesy Centrum pełnymi garściami czerpie z tego co oferuje transformacja cyfrowa i nowoczesne technologie. -  Nowoczesne rozwiązania pozwalają nam zaoferować naszym franczyzobiorcom szerokie wsparcie w tym: Delikartę, kupony, zindywidualizowane oferty i promocje dla konsumentów, oparte na zaawansowanych algorytmach, czy aplikację mobilną. Wszystko to już funkcjonuje i świetnie się sprawdza, wspierając biznesy naszych franczyzobiorców – podkreśla Ewa Borowska.

Dodaje, że wszystkie sklepy w naszej sieci funkcjonują w oparciu o nowoczesny, cały czas rozwijany system informatyczny. - W sklepach mamy m.in. system POS TV, który daje przedsiębiorcom możliwość szybkiego, samodzielnego generowania komunikatów marketingowych. Z naszymi franczyzobiorcami komunikujemy się m.in. poprzez Workplace, które to narzędzie daje nam możliwość szybkiej, efektywnej i mobilnej wymiany informacji – podsumowuje dyrektor generalna Eurocash Franczyza.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 9

  • 5
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 2
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~AW 1 16 dni temuocena: 100% 

    Wstyd, że nie można w Waszej aplikacji wybrać supermarketów MILA !

    oceń komentarz
REKLAMA
do góry strony