8 grudnia 2019
Nastroje w branży handlowej są coraz gorsze. W badaniu Europejskiego Funduszu Leasingowego, które sprawdza skłonność firm do wzrostu, firmy handlowe właśnie zanotowały...
7 grudnia 2019
Aż 72 proc. Polaków deklaruje spożywanie suplementów diety, a jeszcze więcej, bo 86 proc. uważa, że konsumowanie tych produktów jest korzystne. Co drugi Polak...
6 grudnia 2019
Spar Group w swoim pierwszym sklepie w Polsce, czyli Eurosparze w warszawskim centrum handlowym Blue City, zaprezentowało koncept kawiarni Bean Tree Cafe. To dopiero zalążek tego,...
5 grudnia 2019
4 grudnia 2019
24 listopada 2019
Choć do Black Friday został jeszcze prawie tydzień już teraz Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta pokazuje, że tego dnia na konsumentów może czekać wiele przykrych...
21 listopada 2019
20 listopada 2019
19 listopada 2019
Co trzeci przedsiębiorca, prowadzący sprzedaż detaliczną, zainstalował terminal płatniczy w ramach programu Polska Bezgotówkowa. Wciąż jednak są miejsca, gdzie można...
2 grudnia 2019
28 listopada 2019
Tesco realizuje strategię 4R, w ramach której eliminuje opakowania z tworzyw nie nadających się do recyklingu. Sieć walczy także ze zbyt dużymi opakowaniami.
3 grudnia 2019
W tym tygodniu Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy o zmianie ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Propozycja nowych przepisów przedłożona została przez...
HANDEL I DYSTRYBUCJA
krajowe sieci handlowe
hipermarkety, supermarkety i dyskonty
22 listopada 2019, 13:51
wiadomoscihandlowe.pl
Ewa Borowska, dyrektor generalna Eurocash Franczyza (Grupa Eurocash)
Karta lojalnościowa – Delikarta pojawiła się w kilku testowych sklepach Delikatesów Centrum w 2016 r., w 2017 r. jej zasięg został poszerzony o kolejne placówki. Dzisiaj Delikartę w swoich portfelach nosi już ponad milion klientów.
- Delikarta jest programem lojalnościowym stworzonym specjalnie dla Delikatesów Centrum i obejmuje wszystkie sklepy w sieci. Oficjalny start programu miał miejsce ponad rok temu – w kwietniu 2018 r. Obecnie Delikartę ma już ponad milion osób, a każdego dnia jej posiadaczami stają się kolejni klienci sieci. Już blisko połowa obrotu Delikatesów Centrum realizowana jest z użyciem Delikarty – mówi Ewa Borowska, dyrektor generalna Eurocash Franczyza.
I dodaje: - Dzięki Delikarcie, klienci Delikatesów Centrum mogą oszczędzać, dokonując codziennych zakupów. Kupują wybrane produkty w niższych cenach, korzystają ze spersonalizowanej oferty oraz promocji przygotowanych tylko dla posiadaczy karty.
- Z perspektywy sieci, Delikarta pozwala na lepsze poznanie konsumentów – częstotliwości zakupów, ich preferencji czy sposobu robienia zakupów. Zebrane dane umożliwiają nam lepsze dopasowanie oferty i promocji. Delikarta pozwala nam też na optymalizację narzędzi marketingowych i nowych kanałów komunikacji z konsumentem – podkreśla Ewa Borowska.
Szefowa Eurocash Franczyza podkreśla, że Delikatesy Centrum pełnymi garściami czerpie z tego co oferuje transformacja cyfrowa i nowoczesne technologie. - Nowoczesne rozwiązania pozwalają nam zaoferować naszym franczyzobiorcom szerokie wsparcie w tym: Delikartę, kupony, zindywidualizowane oferty i promocje dla konsumentów, oparte na zaawansowanych algorytmach, czy aplikację mobilną. Wszystko to już funkcjonuje i świetnie się sprawdza, wspierając biznesy naszych franczyzobiorców – podkreśla Ewa Borowska.
Dodaje, że wszystkie sklepy w naszej sieci funkcjonują w oparciu o nowoczesny, cały czas rozwijany system informatyczny. - W sklepach mamy m.in. system POS TV, który daje przedsiębiorcom możliwość szybkiego, samodzielnego generowania komunikatów marketingowych. Z naszymi franczyzobiorcami komunikujemy się m.in. poprzez Workplace, które to narzędzie daje nam możliwość szybkiej, efektywnej i mobilnej wymiany informacji – podsumowuje dyrektor generalna Eurocash Franczyza.
Wartość prezesa zarządu Dino to ponad 377 mln złotych, wynika z raportu opracowanego przez
- Widzimy potencjał do poszerzenia sieci Delikatesy Centrum do 2400 placówek w ciągu
Poleć innym
Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
Wstyd, że nie można w Waszej aplikacji wybrać supermarketów MILA !
zdjęć: 9
zdjęć: 79
29 listopada 2019
zdjęć: 6
zdjęć: 112
26 listopada 2019
22 października 2019
28 września 2019
19 września 2019
Na portalu wiadomoscihandlowe.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.