REKLAMAMLEKOVITA - Baner główny - WPC (sierpień-wrzesień 2018)

Należący do Publicis Media dom mediowy Blue 449 wygrał przetarg spółki Żabka Polska na "planowanie i zakup mediów". Wcześniej za ten obszar działań odpowiedzialne było OMD Optimum Media.

REKLAMARTA - Belka w artykułach - wrzesień 2018

(fot. materiały prasowe)

- O atrakcyjności oferty i wyborze Blue 449 na naszego partnera mediowego zadecydowała jakość strategii i rozwiązań zaprezentowanych w trakcie przetargu - mówi Anna Grabowska, członek zarządu firmy Żabka Polska. - Kluczowe jest dla nas dotarcie do właściwej i wybranej grupy Klientów, dlatego wybraliśmy agencję, która posiada doświadczenie w realizacji zaawansowanych rozwiązań analitycznych, umożliwiających efektywne alokowanie budżetu reklamowego i ścisłe powiązanie naszych aktywności marketingowych z celami biznesowymi. W przypadku naszej sieci jest to duże wyzwanie. Doceniliśmy także innowacyjne podejście do briefu i doradztwo w zakresie strategii komunikacji - dodaje Grabowska.

Współpraca z nowo wybraną agencją już się rozpoczęła. Blue 449 odpowiada za doradztwo strategiczne w zakresie planowania komunikacji mediowej oraz za zakup mediów online i offline.

- Żabka, ze swoją dynamiką i innowacyjnym konceptem handlowym, jest dla nas ciekawym wyzwaniem - mówi Beata Szcześniak, general manager Blue 449. - Od dawna obserwujemy tę sieć i jej elastyczność oraz imponujące tempo  dostosowywania się do zmian na rynku i ciągle zmieniających się wymagań konsumentów. Łączy nas to, że w centrum naszych działań stawiamy klienta i jego doświadczenie z marką. My także stale szukamy lepszych, innowacyjnych rozwiązań. Synergia naszych doświadczeń i talentów przyniesie Żabce i jej klientom wymierne efekty biznesowe. Mamy wysoko postawioną poprzeczkę, ale też takie wyzwania lubimy najbardziej - dodaje.

Procedury przetargowe koordynowała firma Double Check.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony