REKLAMAATLANTA POLAND - BAKAL - ŚWIĘTA - BANER GŁÓWNY (GRUDZIEŃ 2019)
Bogdan Łukasik, przewodniczący rady nadzorczej Modern-Expo

Bogdan Łukasik, przewodniczący rady nadzorczej Modern-Expo (Archiwum Wiadomości Handlowych)

Najważniejszym trendem światowym jest sprzedawanie emocji, a nie produktów. Wyraźny jest też trend omnichannel. Można też obserwować łączenie różnych funkcji placówek handlowych - mówił Bogdan Łukasik, przewodniczący rady nadzorczej Modern-Expo, podczas 10. Kongresu Rynku FMCG.

REKLAMAPurella - SuperSuple - Belka w artykułach (01-15.12.2019)

- Najważniejszym trendem, obserwowanym praktycznie we wszystkich nowych konceptach sklepów, jakie powstają, jest sprzedawanie emocji, a nie produktów. Kolejnym wyraźnym trendem na rynku światowym jest omnichannel, czyli łączenie sprzedaży internetowej z tradycyjną - mówił Bogdan Łukasik, przewodniczący rady nadzorczej Modern-Expo, podczas 10. Kongresu Rynku FMCG.
- Można zaobserwować łączenie różnych funkcji placówek handlowych. W sklepach pojawiają się miejsca do pracy wspólnej, pojawiają się też punkty sprzedaży żywności na wynos, przygotowywanej na miejscu. Są nawet takie pomysły, że wieczorem w miejscu placówki handlowej pojawia się pop-up bar.

Zapraszamy do obejrzenia wideo.

ZAŁĄCZNIK DO ARTYKUŁU

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony