REKLAMANaturio_banner główny_styczeń 2020

(fot. mat. prasowe Lidl)

Irlandzki oddział Lidla ogłosił, że w razie „twardego” Brexitu i wprowadzenia opłat celnych na towary importowane do Wielkiej Brytanii zobowiąże swoich dostawców do ponoszenia dodatkowych kosztów z tym związanych – relacjonuje brytyjska prasa.

REKLAMA

Lidl przypomina, że we wszystkich kontraktach z dostawcami zamieszczona został klauzula Delivery Duty Paid, czyli „dostawa z opłaconymi cłami”, która zobowiązuje firmy dostarczające towar do sieci do pokrywania wszelkich kosztów, związanych z importem produktów na rynek brytyjski, w tym kosztów transportu oraz ewentualnych opłat celnych. W przypadku „twardego” Brexitu detalista zamierza skorzystać z tych klauzul.

Dyskonter zapewnia, że przeprowadził spotkania informacyjne dla dostawców i upewnił się, że dysponują „wszystkimi niezbędnymi informacjami, certyfikatami i dokumentami, tak aby mogli uniknąć wszelkich zakłóceń w swoich łańcuchach dostaw”.

Jak ustalił The Times, inne wielkie sieci handlowe, działające w Wielkiej Brytanii, planują wprowadzenie podobnych rozwiązań.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Lukas 1 5 miesięcy temu

    Zawsze na koniec dnia zapłaci za to klient.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony