REKLAMAROS-SWEET - baner główny (sierpień 2018)

(Bricomarche / Grupa Muszkieterów)

Marka własna Bricomarché to obecnie tylko 350 SKU. To jednak zdaniem dr Katarzyny Jańczak- Stefanide, dyrektor generalnej Bricomarché w Polsce jeszcze zbyt mało, by robić z niej flagowy wyróżnik oferowanego w sklepach asortymentu. Jednaj firma ma ambitne plany rozwoju oferty private label na polskim rynku, operator chce także wkrótce wprowadzić markę własną pod nowym brandem.

REKLAMAFBK 2018 - belka w artykułach - (sierpień-wrzesień 2018)

- Chociaż jesteśmy zadowoleni ze sprzedaży produktów pod marką własną, to wciąż stanowi ona jedynie niewielką, kilkuprocentową część naszej oferty. W ubiegłym roku powiększyliśmy ją o 90 indeksów z kategorii akcesoriów malarskich, w tym będzie to 80 pozycji z działu narzędzi – mówi Katarzyna Jańczak- Stefanide.

Jak podkreśla szefowa sieci Bricomarche sektor ogrodowo-budowlany nie zaliczył falstartu z markami własnymi, tak jak miało to miejsce w branży spożywczej. - Konsumenci nie mają więc wobec naszych produktów żadnych negatywnych skojarzeń. A tym samym autorskie produkty w sektorze budowlanym cieszą się zaufaniem klientów i są chętnie kupowane, nawet jeśli dotyczy to bardziej skomplikowanych przedmiotów, np. wiertarek – wyjaśnia.

I dodaje: - Daje nam to duże pole to rozwoju nowych indeksów, czym będziemy się oczywiście sukcesywnie zajmować. Aktualnie pracujemy nad brandem, który nie będzie kopią oferty portugalskiego lub francuskiego oddziału Bricomarché. Pierwsze szczegóły tego projektu powinny jednak ujrzeć światło dzienne wiosną tego roku.

Grupa Muszkieterów to obecna od 20 lat na polskim rynku sieć franczyzowa działająca w koncepcie supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród”. Firma zrzesza ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie ponad 380 supermarketów Intermarché i Bricomarché.

W Centrali Grupy w podpoznańskim Swadzimiu, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest obecnie ok. 15 800 osób. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii oraz Portugalii.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~nnnexxxt 1 6 miesięcy temu

    tia - wystarczy poczytać na forach o elektronarzędziach jaką opnie mają marketówki- dyskontówki (np parkside, neotols itd) "Elektronarzędzia z plasteliny" ;) PS zaglądam na Wasz portal od 2 dni i czytając te Wasze teksty (większość) ma się wrażenie że to portal PRowy sieci handlowych, tak strasznie boicie się napisać odrobinę choćby negatywnej (ale prawdziwej) opinii o jakiejś sieci, o sklepach które nie zawsze są tak piękne i super jak to opisujecie. Wszystkie te teksty tutaj są takie słodziuchne dziu-dziu dziu - Trochę to bawi.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony