REKLAMAMLEKOVITA - Baner główny (kwiecień 2018)

PRZEMYSŁ I PRODUCENCI

Napoje i piwo

 

17 kwietnia 2018, 09:44

Piwo, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych

Piwo, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych

Browar Jastrzębie zamierza zadebiutować w 2018 r. na rynku NewConnect. Spółka liczy, że wejście na alternatywny rynek umożliwi jej realizację planów rozwoju.

REKLAMAKONGRES RYNKU FMCG 2018 - Belka w artykułach

Browar Jastrzębie to spółka założona w 2017 r., która planuje zrealizować  inwestycję polegającą na budowie browaru rzemieślniczego, wykorzystując do tego posiadany majątek, m.in. nieruchomość, prawa własności technologii produkcji piwa oraz projektu wykonania instalacji technologicznej, a także wypracowany know-how.

Po zakończeniu budowy browaru, co ma nastąpić w II kw. 2019 r., emitent chce rozpocząć produkcję wysokogatunkowego piwa na zlecenie browarów kontraktowych oraz pod marką własną. Zarząd Browaru Jastrzębie oczekuje, że dzięki upublicznieniu spółki na rynku NewConnect będzie ona mogła efektywnie realizować założenia przyjętej strategii rozwoju i budować swoją rozpoznawalność zarówno wśród inwestorów, jak i potencjalnych partnerów biznesowych oraz klientów.

- Rynek NewConnect stwarza możliwość pozyskania kapitału przez perspektywiczne spółki, które posiadają dobrze skonstruowany model biznesowy. Liczymy, że dzięki wejściu na alternatywny rynek będziemy mogli uwiarygodnić naszą spółkę oraz budować pozycję rynkową poprzez jeszcze lepszą transparentność. To z kolei powinno pozytywnie wpłynąć na naszą współpracę z kontrahentami oraz z innymi browarami - ocenia Piotr Piekarski, prezes zarządu spółki Browar Jastrzębie.

Działalność Browaru Jastrzębie będzie skoncentrowana na produkcji i sprzedaży piwa, ze szczególnym uwzględnieniem dwóch segmentów biznesowych: produkcji piwa na zlecenie browarów kontraktowych oraz produkcji i sprzedaży wysokogatunkowego piwa pod marką własną. Uzupełnieniem tych obszarów biznesowych będzie także oferowanie przez emitenta innowacyjnych rozwiązań sprzedażowych, np. współtworzenie krótkich serii piwa wraz ze społecznością - klientów końcowych oraz nabywców kontraktowych, a także tzw. „kooperatywa piwna”. Głównymi kanałami dystrybucyjnymi piwa marki własnej będzie jego sprzedaż poprzez małe sklepy, sklepy specjalistyczne, hurtownie rzemieślnicze oraz segment HoReCa, m.in. puby i restauracje.

Na koniec stycznia 2018 r. kapitały własne emitenta wynosiły ponad 4,69 mln zł. Browar Jastrzębie podpisał już także kilka listów intencyjnych z podmiotami zainteresowanymi nawiązaniem długoterminowej współpracy w zakresie wykorzystania mocy produkcyjnych spółki do świadczenia usług warzenia piwa na zlecenie.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"