REKLAMAKongres SŁODYCZE I PRZEKĄSKI 2017 - duży banner

PRZEMYSŁ I PRODUCENCI

Napoje i piwo

 

7 sierpnia 2017, 13:44

Marka Łomża, należąca do spółki piwowarskiej - Van Pur, zmienia strategię komunikacji i pozycjonowanie. Zespół Brand Strategy&Consumer Research w Deloitte opracował całościową strategię relaunchu marki Łomża, na jej podstawie przygotowane zostały nowe opakowania oraz aktualnie trwająca kampania wizerunkowa.

(materiały prasowe, Van Pur)

Nowe opakowanie piwa Łomża to pierwszy element rebrandingu marki. Zmianie uległa nie tylko identyfikacja wizualna – logotyp, typografia marki oraz etykieta, zaprojektowane przez Wilk Studio, ale także butelka, za której kształt odpowiedzialna jest agencja THIS.

Wprowadzeniu Łomży w nowej szacie graficznej towarzyszą kompleksowe działania w punktach sprzedaży. Kampanię trade marketingową i materiały BTL przygotowała agencja RiverWood marketing.

- Łomża dostępna jest na rynku od 49 lat. W tym czasie, udało nam się zdobyć ugruntowaną pozycję i podbić serca kolejnych pokoleń piwoszy. Nowa strategia komunikacji to dowód, że nie osiadamy na laurach. - mówi Maciej Dymalski, kierownik marketingu Van Pur.

Odświeżone spojrzenie polskiej marki browarniczej można dostrzec również w prowadzonych działaniach digitalowych, które podkreślają nową pozycję rynkową oraz definiują grupę odbiorców. Koncept „Swoją drogą” opowiada o wyzwaniach, z jakimi mierzy się pokolenie współczesnych trzydziestolatków: bohaterowie kampanii na swój sposób interpretują rady, jakie przekazali im rodzice.

W pierwszej odsłonie kampanii tematem jest posiadanie własnego mieszkania. Oprócz spotów, przygotowanych do kanałów internetowych, kampania obejmuje działania uzupełniające w social mediach, a także billboardy reklamowe przy najbardziej uczęszczanych trasach drogowych.

Łomża, aby podkreślić swoją obecność, zdecydowała się skoncentrować działania reklamowe w 2017 roku w internecie. Dom mediowy MediaCom przygotował plan kampanii i dzięki zaawansowanym technologiom emisji reklam, zamierza dotrzeć do takiej samej ilości odbiorców, co podczas kampanii telewizyjnej w latach ubiegłych. Co więcej, działania online pozwalają skierować cały budżet na komunikację ze zdefiniowaną grupą odbiorców, co nie jest możliwe w przypadku reklam w telewizji. Podstawowym formatem reklamowym jest spot video, dostępny w serwisach VoD, a także kampania display w największych portalach tematycznych.

 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Rysiek 1 6 dni temu

    Brak kasy na reklame w innych mediach !!!! Kasa poszla do produkcji blaszanych puszek a rynek sie kurczy.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony
"