REKLAMAKongres SŁODYCZE I PRZEKĄSKI 2017 - duży banner

PRZEMYSŁ I PRODUCENCI

Napoje i piwo

 

7 sierpnia 2017, 13:44

Marka Łomża, należąca do spółki piwowarskiej - Van Pur, zmienia strategię komunikacji i pozycjonowanie. Zespół Brand Strategy&Consumer Research w Deloitte opracował całościową strategię relaunchu marki Łomża, na jej podstawie przygotowane zostały nowe opakowania oraz aktualnie trwająca kampania wizerunkowa.

REKLAMAEC Alkohole - belka w artykułach - DRINCO II

(materiały prasowe, Van Pur)

Nowe opakowanie piwa Łomża to pierwszy element rebrandingu marki. Zmianie uległa nie tylko identyfikacja wizualna – logotyp, typografia marki oraz etykieta, zaprojektowane przez Wilk Studio, ale także butelka, za której kształt odpowiedzialna jest agencja THIS.

Wprowadzeniu Łomży w nowej szacie graficznej towarzyszą kompleksowe działania w punktach sprzedaży. Kampanię trade marketingową i materiały BTL przygotowała agencja RiverWood marketing.

- Łomża dostępna jest na rynku od 49 lat. W tym czasie, udało nam się zdobyć ugruntowaną pozycję i podbić serca kolejnych pokoleń piwoszy. Nowa strategia komunikacji to dowód, że nie osiadamy na laurach. - mówi Maciej Dymalski, kierownik marketingu Van Pur.

Odświeżone spojrzenie polskiej marki browarniczej można dostrzec również w prowadzonych działaniach digitalowych, które podkreślają nową pozycję rynkową oraz definiują grupę odbiorców. Koncept „Swoją drogą” opowiada o wyzwaniach, z jakimi mierzy się pokolenie współczesnych trzydziestolatków: bohaterowie kampanii na swój sposób interpretują rady, jakie przekazali im rodzice.

W pierwszej odsłonie kampanii tematem jest posiadanie własnego mieszkania. Oprócz spotów, przygotowanych do kanałów internetowych, kampania obejmuje działania uzupełniające w social mediach, a także billboardy reklamowe przy najbardziej uczęszczanych trasach drogowych.

Łomża, aby podkreślić swoją obecność, zdecydowała się skoncentrować działania reklamowe w 2017 roku w internecie. Dom mediowy MediaCom przygotował plan kampanii i dzięki zaawansowanym technologiom emisji reklam, zamierza dotrzeć do takiej samej ilości odbiorców, co podczas kampanii telewizyjnej w latach ubiegłych. Co więcej, działania online pozwalają skierować cały budżet na komunikację ze zdefiniowaną grupą odbiorców, co nie jest możliwe w przypadku reklam w telewizji. Podstawowym formatem reklamowym jest spot video, dostępny w serwisach VoD, a także kampania display w największych portalach tematycznych.

 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Rysiek 1 2 miesiące temu

    Brak kasy na reklame w innych mediach !!!! Kasa poszla do produkcji blaszanych puszek a rynek sie kurczy.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony
"