REKLAMAPEKAES - baner glówny 16-22.09.2019

(materiały własne)

Z tego, jak ważna jest czystość w placówce handlowej, zdają sobie sprawę zarówno właściciele dużych sklepów, jak i najmniejszych punktów handlowych. Zdarza się jednak, czy to z niewiedzy, czy z oszczędności, że właściciel sklepu sięga po te same preparaty, których używa do mycia podłóg czy naczyń w domu. Oczywiście można. Ale – jak przekonują eksperci – oszczędność pieniędzy i czasu jest wówczas tylko pozorna.

REKLAMAEDENRED - eBook - Belka w artykułach (16-24.09.2019)

Czystość to dziś element strategiczny. Nikt nie lubi robić zakupów w sklepie, gdzie podłoga się lepi, na regałach i produktach jest kurz, a w koszykach walają się resztki warzyw. Jeśli zarządzający placówką handlową nie będą w stanie sobie z tym problemem poradzić, to wcześniej niż później zaczną tracić klientów. Dlatego ważne jest aby podejść do kwestii czystości w sposób profesjonalny.

– Z ekonomicznego punktu widzenia najważniejsze jest stężenie koncentratu. W chemii profesjonalnej jest ono zdecydowanie wyższe niż w chemii gospodarczej – mówi Tomasz Szydłowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w firmie Lakma Strefa. Profesjonalne preparaty zawierają większe stężenie koncentratu, co pozwala skuteczniej usuwać zanieczyszczenia, robić to w krótszym czasie i w efekcie wydawać mniej pieniędzy.

Dobór preparatu jest ważny, ale nie wystarczy do tego, by skutecznie dbać o czystość sklepu. Kolejnym kluczowym elementem jest profesjonalne podejście do problematyki czystości w sklepie, czyli m.in. wsparcie i serwis.

– Decydując się na współpracę z producentem chemii profesjonalnej, placówka niejako outsourcuje temat utrzymania czystości. Zadanie naszych przedstawicieli w terenie polega bowiem na doborze odpowiedniej technologii sprzątania, produktów (również dezynfekcyjnych i zgodnych z HACCP), szkoleniu personelu w celu podniesienia kompetencji w tematyce utrzymania czystości, wyposażeniu obiektu w niezbędną dokumentację produktową, bieżącym rozwiązywaniu kwestii problematycznych zabrudzeń, do borze odpowiedniego systemu dozowania w celu ekonomicznego wykorzystania produktów – dodaje Tomasz Szydłowski.

Efekt gwarantowany Jakich zatem środków powinni używać detaliści, żeby utrzymać czystość w sklepie? Oczywiście odpowiednio dobranych do rodzaju zabrudzeń i powierzchni. Chemia profesjonalna to w praktyce – jak podkreśla Tomasz Szydłowski – tylko jeden z czynników efektywnego sprzątania, pozostałe to czas, mechanika i temperatura. Tylko optymalne połączenie wszystkich parametrów gwarantuje efekt.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Klientks 1 miesiąc temu

    W Tesco w Nisku w wózku klientowskim nie tylko przewożą dzieci, ale ostatnio widziałam nawet 17 letnia dziewczynę. Przechodzilło kilka ekspedientek ale żadna nie zwróciła uwagi. Inny klient bierze wozek a tam syf. Skoro nie myją wózków to niech przynajmniej zwrócą uwagę że są wyznaczone miejsce dla dzieci

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony