18 lutego 2019
Zachowania konsumentów zawsze dostarczały marketerom danych do analizy. Firmy coraz częściej poszukują sposobów na pozyskanie i wykorzystanie danych z mobile. Dzięki...
Sieci handlowe promują jako „świeże” pieczywo odpiekane z mrożonego półproduktu. Detaliści nagminnie lekceważą obowiązki informacyjne. Inspekcja Handlowa...
15 lutego 2019
14 lutego 2019
Zgodnie z przyjętą strategią, Metro Group rozwija sprzedaż serwisową i koncentruje się na grupie docelowej podmiotów z sektora HoReCa oraz niezależnych detalistach. W obu...
13 lutego 2019
7 lutego 2019
1 lutego 2019
Schematyczne odpisywanie na e-maile, kolejne zimne telefony, monotonne wciskanie do lejka, targowanie się, stosowanie trików sprzedażowych i finalnie jeden domknięty...
21 stycznia 2019
14 stycznia 2019
8 stycznia 2019
7 stycznia 2019
Płatności zbliżeniowe wykorzystywane są już w 85 proc. transakcji w Polsce. Kwoty 50 zł nie wymagają potwierdzenia numerem PIN. Jeszcze w tym roku nastąpi zwiększenie limitu...
11 lutego 2019
8 lutego 2019
Świeża żywność stała się głównym motorem wzrostu sprzedaży w sieciach detalicznych. Najważniejszą kategorią w tym dziale stają się owoce i warzywa. Jednak...
12 lutego 2019
We wtorek w Sejmie odbędzie się posiedzenie Komisji Ustawodawczej, w trakcie którego zaopiniowana zostanie dla marszałka Sejmu sprawa dotycząca zakazu handlu w niedziele,...
HANDEL I DYSTRYBUCJA
e-grocery, e-commerce, m-commerce
nowe technologie i płatności mobilne
WYPOSAŻENIE I TECHNOLOGIE
12 września 2018, 13:16
wiadomoscihandlowe.pl
Sklep Carrefour Express w Warszawie (materiały własne)
Christophe Rabatel, dyrektor generalny Carrefour Polska zapowiedział, że do końca 2018 r. aplikacja Mój Carrefour może zostać ściągnięta nawet przez 3 mln klientów w Polsce. Obecnie – jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl - aplikacja została ściągnięta przez 1,8 mln użytkowników.
Jednocześnie aplikacja Mój Carrefour liczy 500 tys. aktywnych użytkowników. Biorąc pod uwagę zapowiedzi Carrefoura dotyczące ściągnięć usługi i obecną liczbę aktywnych użytkowników można oszacować, że na koniec roku liczba klientów posługujących się aplikacją w trakcie zakupów może wzrosnąć do ok. 750 tys.
Dzięki aplikacji Mój Carrefour klienci Carrefoura mają dostęp do kuponów, gazetek handlowych, dodatkowych rabatów i promocji, programu lojalnościowego, a także usług, takich jak np. Scan&Go, SąSiatki, czy mobilne płatności Masterpass i Android Pay. Narzędzie pozwala sieci Carrefour na pozyskanie znacznej wiedzy na temat zwyczajów zakupowych klientów, dzięki czemu może jeszcze lepiej spersonalizować swoją ofertę.
Jak podkreślają przedstawiciele sieci Carrefour „urządzenia mobilne i rekomendacje pochodzące z mediów społecznościowych odgrywają coraz większą rolę w codziennych decyzjach klientów sieci handlowych, a smartfon towarzyszy im przy każdych zakupach. Trendy internetowe zmieniają się błyskawicznie, dlatego głównym założeniem sieci Carrefour Polska jest ich prawidłowe rozpoznanie i wyprzedzanie."
Kliknij i przeczytaj więcej na temat aplikacji Mój Carrefour:
Sieć Carrefour już wkrótce uruchomi pierwszy w Polsce sklep z ekologiczną żywnością
Sieć Carrefour uruchomiła na swoim kanale na YouTube wideobloga, którego głównym
Poleć innym
Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zdjęć: 44
zdjęć: 13
zdjęć: 35
zdjęć: 8
6 lutego 2019
zdjęć: 10
29 stycznia 2019
17 grudnia 2018
13 grudnia 2018
Na portalu wiadomoscihandlowe.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.