REKLAMAHELIO - Baner Główny - Masy (15-21.10.2018)
Carrefour

Carrefour (fot. Konrad Kaszuba)

Carrefour rozpoczyna spotkania z klientami pod nazwą „Porozmawiajmy o jakości”. Pierwsze z nich odbędzie się już w najbliższy czwartek 17 maja, w godzinach 10-16 w hipermarkecie Carrefour Arkadia w Warszawie. Osoby, które odwiedzą sklep Carrefour, będą mogły skorzystać m.in. z porad dietetycznych. Eksperci sieci zaprezentują także Uproszczony System Znakowania Wartością Odżywczą SENS, którego oznaczenia znajdują się na wybranych produktach marek własnych oraz na wyłączność Carrefour.

REKLAMAKongres Słodycze i Przekąski 2018 - belka w artykułach

Celem inicjatywy „Porozmawiajmy o jakości” jest promocja zdrowego odżywiania i przybliżenie klientom innowacyjnego systemu SENS, który umożliwia łatwiejsze komponowanie zbilansowanej diety. Polska jest pierwszym krajem, w którym został wdrożony ten system.

SENS stanowi innowację w branży spożywczej, jest uzupełnieniem obowiązujących informacji żywieniowych. Składają się na niego czytelne grafiki, które umieszczone są z przodu opakowania i informują konsumentów o zalecanej częstotliwości spożycia opracowanej na podstawie wartości odżywczej produktu. SENS dzieli artykuły spożywcze na cztery kategorie: takie, które można spożywać bardzo często, często, umiarkowanie oraz sporadycznie lub w małych ilościach. Specjalne grafiki umieszczane są na artykułach spożywczych z logo Carrefour, „Jakość z Natury Carrefour” oraz na opakowaniach marek na wyłączność.

W najbliższy czwartek w hipermarkecie Carrefour Arkadia, klienci sieci będą mogli otrzymać zalecenia żywieniowe i skorzystać z porad dietetyka. Pracownicy Carrefour zaprezentują także Uproszczony System Znakowania Wartością Odżywczą i jego korzyści dla klientów. Osoby odwiedzające stoisko, będą mogły również skosztować produktów marek własnych Carrefour.

Event w Warszawie będzie pierwszym z cyklu spotkań. Kolejne odbędą się w wybranych sklepach w Katowicach, Krakowie, Wrocławiu i Łodzi. Akcja potrwa do 12 czerwca.

Inicjatywa „Porozmawiajmy o jakości” jest elementem kampanii „Z miłości do Zdrowia” realizowanej przez Carrefour od 2014 roku., której głównym celem jest podniesienie świadomości żywieniowej, zachęcanie Polaków do aktywności fizycznej i propagowanie zdrowego stylu życia wśród pracowników, klientów i partnerów biznesowych. W ramach kampanii realizowane są m.in. projekty edukacyjne, takie jak program ABC Zdrowego Żywienia. W 2018 r. Carrefour jest także partnerem dużych wydarzeń sportowych, m.in. 75. Tour de Pologne, maratonu w Gdańsku i półmaratonu w Krakowie.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony