REKLAMADOBROWOLSCY - Syty Wilk - Baner Główny (17.02 - 01.03.2020)

Christophe Rabatel, prezes Carrefour Polska zapowiada, że prowadzona przez niego firma będzie w najbliższych latach bardzo mocno pracowała nad rozwojem na rynku e-grocery. Jego zdaniem Carrefour może finalnie stać się liderem polskiego rynku handlu żywnością przez internet wyprzedzając m.in. Tesco i Frisco.pl, a także pozostałych graczy z tego obszaru.

REKLAMANutrend - Belka w artykułach - Baner nr 1 (28.01 - 29.02.2020)
Christophe Rabatel, prezes Carrefour Polska

Christophe Rabatel, prezes Carrefour Polska (Carrefour Polska)

- Nasz kanał e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie, notujemy bardzo duże wzrosty sprzedaży żywności przez internet. Ma to związek z kilkoma kwestiami, m.in. naszą strategią promocyjną, sposobem komunikacji z klientami, ale także rozwojem zasięgu naszego e-sklepu, wprowadzaniem nowych usług, ale także wchodzeniem w nowe projekty związane z omnikanałowością. Robimy to, aby jeszcze mocniej przyspieszyć sprzedaż w kanale internetowym. Chcemy aby klient mógł kupić nasze produkty gdzie chce i w sposób jaki jest dla niego najbardziej wygodny – tłumaczy Christophe Rabatel.

- Nasze dotychczasowe działania pokazuj, że mamy duże kompetencje w obszarze e-commerce i będziemy chcieli je wykorzystać do zdobycia w ciągu najbliższych lat jak najsilniejszej pozycji na polskim rynku e-commerce. Uważam, że docelowo możemy stać się liderem na polskim rynku e-grocery – podkreśla prezes Carrefour Polska.

Carrefour rozpoczynając batalię o przywództwo na polskim rynku e-grocery trafił w ciekawy moment. Dwóch największych konkurentów, czyli Tesco oraz Piotr i Paweł gwałtownie tracą udziały w rynku handlu żywnością przez internet. Ich udziały dzielą między siebie Carrefour, Frisco.pl, Auchan i E.Leclerc.

Jednocześnie strategia Carrefoura pokazuje, że firma chce tak szybko jak to będzie możliwe objąć zasięgiem swojego e-sklepu cały kraj. Oczywiście dotyczy to projektu obsługującego e-sprzedaż produktów świeżych, które jak na razie można kupić w Warszawie i jej okolicach, a także aglomeracji śląskiej. Produkty suche i przemysłowe dostępne są już dla klientów całego kraju.

Przypomnijmy, że Carrefour zadebiutował na polskim rynku e-grocery jesienią 2016 roku w Warszawie. W 2019 roku Carrefour otworzył e-sklep spożywczy w Katowicach, Krakowie, Sosnowcu, Chorzowie, Czeladzi, Siemianowicach Śląskich oraz Olsztynie. Carrefour zdecydował również o uruchomieniu na terenie całej Polski dostaw produktów spożywczych niewymagających chłodzenia (takie dostawy realizowane są w dni robocze przez firmę kurierską).

Pod koniec ubiegłego roku sieć Carrefour nawiązała współpracę z Allegro.pl. Od 8 grudnia 2019 r. ok. 3000 produktów z kategorii supermarket, dziecko, uroda jest dostępnych na tej platformie. Ta umowa bardzo mocno zwiększyła zasięg oferty Carrefoura w internecie. Firma podkreśla, że dynamiczny rozwój konceptu e-grocery jest jednym z filarów realizowanej przez Carrefour strategii omnikanałowości, a także transformacji żywieniowej.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 5

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony