REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-31.07.2020)

Carrefour, po połączeniu swoich serwisów food i non-food w jedną platformę sprzedażową carrefour.pl, inwestuje w rozwój oferty. Francuski operator zaprasza nowych dostawców do wejścia w projekt i wspólny rozwój oferty platformy handlowej Carrefoura.

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

Carrefour.pl w IV kwartale 2017 zanotował 220 proc. wzrost wizyt na stronie w porównaniu do poprzedniego kwartału. Oprócz artykułów z oferty Carrefour, klienci mogą znaleźć na nim, w ramach modelu Marketplace, szeroki asortyment produktów non-food niedostępnych w sklepach stacjonarnych Carrefour, a pochodzących od zewnętrznych zweryfikowanych sprzedawców.

Oprócz dużych zasięgów, Carrefour.pl oferuje także swoim partnerom dostęp do kampanii marketingowych, korzystne warunki współpracy, a także możliwość szybkiego rozpoczęcia sprzedaży, nawet w przeciągu jednego tygodnia.

- Unikalna w Polsce formuła invite marketplace, którą realizuje Carrefour Polska, przynosi korzyści zarówno klientom, jak i naszym partnerom. Kupującym zapewnia różnorodną ofertę, a sprzedającym rozwój i stały dostęp do szerokiej bazy klientów Carrefour – mówi Bożena Nawara-Borek, Dyrektor E-commerce w Carrefour Polska.

I dodaje: - Od uruchomienia konceptu marketplace w listopadzie ubiegłego roku, oferta produktów na platformie wzrosła o 110 proc., a liczba sprzedających o 53%. Tak dobre wyniki potwierdzają, że działalność w modelu omnikanałowym, łączącym, m.in. sklepy tradycyjne, e-commerce oraz marketplace, jest skutecznym magnesem przyciągającym zarówno klientów, jak i dostawców.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Tomasz 2 ponad rok temu

    Rakieta!! " możliwość szybkiego rozpoczęcia sprzedaży, nawet w przeciągu jednego tygodnia" - to mam wrażenie lata świetlne odległości niż standard rynkowy

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Kaszuba 1 ponad rok temuocena: 100% 

    Oni się Bawią w Internet a ludzie na sklepach czekają jak na zbawienie na podwyżki. Związki to kpina w Carrefour ludzie po 12-15 latach w firmie zarabiają po 1650 zł na ręke Panowie Prezesi dziękujemy za 20 lat Carrefour w Polsce - za biedę pracowników i za Wasze Porcelanowe Dziękuje + podatek. Pokazujecie Światu jacy jesteście super a nie potraficie zadbać o swoich ludzi ich bezpieczeństwo pracy jak ich wynagrodzenie. Panie Ronanie Martin niech Pan zadba o swoich ludzi ich wizerunek i morale na sklepach a nie pokazuje Pan fikcje

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony