REKLAMAMLEKOVITA - Wypasione 2020 - Baner Główny (01-10.06.2020)

Sieć Carrefour i aplikacja Glovo rozpoczęły na początku kwietnia oficjalną współpracę w Polsce. Konsumenci zyskują możliwość zamawiania zakupów ze sklepów Carrefour Express, które zostaną dostarczone pod ich drzwi przez kurierów Glovo. Wszystko to w czasie krótszym niż godzina.

REKLAMANutrend - MAGNESLIFE LIQUID - belka w artykułach (03-08.06.2020)
Sklep convenience sieci Carrefour Express

Sklep convenience sieci Carrefour Express (Carrefour Polska)

Klienci Carrefour Polska mogą korzystać z oferty sklepów Carrefour Express również bez wychodzenia z domu - z dostawą pod wskazany adres. Dzięki nawiązaniu współpracy pomiędzy Carrefour a aplikacją mobilną Glovo konsumenci otrzymają błyskawiczne dostawy niezbędnych artykułów spożywczych z Carrefour Express w 7 miastach: Warszawie, Gdańsku, Gdyni, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach. Mieszkańcy tych miast będą mieli okazję wybrać potrzebne produkty spośród zamieszczonej w aplikacji listy ponad 800 artykułów z 58 sklepów Carrefour.

Zakupy, z zachowaniem wysokich środków ostrożności oraz higieny (dodatkowa dezynfekcja toreb, unikanie dotykania uchwytów toreb i trzymanie za boki podczas przenoszenia, stosowanie się do wytycznych Światowej Organizacji Zdrowia), dowiezie im kurier z żółtą torbą. Glovo wprowadziło też dostawę „bezkontaktową”, dzięki czemu można odebrać zamówienie z wybranego miejsca, np. spod drzwi czy przy bramie, bez kontaktu z kurierem.

Globalnie Carrefour i Glovo współpracują już w 5 krajach, w 49 miastach. Teraz do grona tych państw dołączyła Polska. – Rozpoczęcie współpracy Carrefour Polska z Glovo przypada na wyjątkowy okres, w którym nasza ambicja szybkiego i skutecznego odpowiadania na potrzeby współczesnych konsumentów nabiera nowego wymiaru i staje się naszym obowiązkiem – mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych w Carrefour Polska. – Dzięki współpracy z Glovo poszerzamy możliwość korzystania z oferty Carrefour bez konieczności wychodzenia z domu. To również kolejny etap realizowania naszej strategii omnikanałowej.

Firmy wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów i w związku z obecnie rosnącym zapotrzebowaniem na dowóz codziennych zakupów do domu zapewnią to w mniej niż godzinę. – Cieszymy się, że mogliśmy rozpocząć oficjalną współpracę z Carrefour w Polsce. Jest to dla nas duży krok i rozwój w segmencie dostaw spożywczych. Od zawsze naszym celem jest to, by użytkownicy mogli robić codzienne zakupy szybciej, płynniej i wygodniej niż kiedykolwiek wcześniej. Szczególnie teraz, kiedy potrzebujemy tego jeszcze bardziej – mówi Maria Raszdorf, Marketing Manager w Glovo.

Użytkownicy aplikacji będą mogli kompletować swój koszyk zakupowy z prezentowanej w aplikacji oferty produktów Carrefour Express. Kluczem do szybkiej realizacji dostaw jest błyskawiczne kompletowanie zakupów już w sklepie. Będzie to możliwe dzięki pracownikom Carrefour Express, którzy natychmiast po złożeniu zamówienia przez klienta w aplikacji otrzymują powiadomienie i rozpoczynają przygotowanie produktów. Dzięki znajomości sklepu mogą zrobić to w bardzo krótkim czasie. Kolejno zapakowane zamówienie przekazywane jest kurierowi Glovo, który po wcześniejszym otrzymaniu powiadomienia w aplikacji, zjawia się w punkcie.  

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony