REKLAMAMLEKOVITA - Baner główny - WPC (sierpień-wrzesień 2018)
Carrefour w CH Posnania

Carrefour w CH Posnania (fot. materiały prasowe)

Carrefour jest pierwszym francuskim detalistą, który nawiązał strategiczną współpracę z firmą Google. Jej celem jest wdrażanie innowacji w zakresie nowego modelu dystrybucji oraz poprawy doświadczenia zakupowego konsumentów. Na początku 2019 r. Carrefour udostępni usługę asystenta głosowego Google Assistant. Konsumenci będą mogli dokonywać zakupów głosowych w e-sklepie sieci za pośrednictwem głośników Google Home.

REKLAMARTA - Belka w artykułach - wrzesień 2018

Carrefour we współpracy z Google uruchomi tego lata w Paryżu laboratorium innowacji, gdzie inżynierowie obu firm będą pracować nad stworzeniem nowej metody robienia zakupów. Google wesprze także cyfrową transformację Carrefoura, wdrażając w całej Grupie Carrefour narzędzia zwiększające produktywność G Suite. Do korzystania z nich przeszkolonych zostanie ponad 1000 pracowników detalisty.

Wkład Google w partnerstwo to wiedza i technologia z zakresu sztucznej inteligencji, chmury obliczeniowej oraz interface'ów dla konsumentów, takich jak Google Assistant. Carrefour wniesie wiedzę ekspercką o produktach oraz know-how z zakresu logistyki i sprzedaży. Wspólnym celem partnerów jest zaoferowanie konsumentom nowoczesnych i innowacyjnych rozwiązań, dostępnych zarówno w sklepach stacjonarnych, online, mobilnie czy poprzez urządzenia głosowe.

Program szkoleń pracowniczych ma przyspieszyć cyfrową transformację Grupy Carrefour, która jest jednym z celów programu naprawczego Carrefour 2022. Transformacja ma służyć wdrożeniu kultury szybkiego i elastycznego podejmowania decyzji. Wybrani pracownicy sieci zostaną w ciągu pół roku przeszkoleni w tych umiejętnościach. Ponadto, Carrefour wdroży pakiet narzędzi zwiększających produktywność i możliwości współpracy Google Cloud’s G Suite, na który składają się takie usługi jak Gmail, kalendarz, Google Drive, Hangouts, Docs i inne. Będzie z nich korzystać ponad 160 tys. pracowników firmy. System będzie funkcjonował w chmurze Google Cloud Platform.

– Dzięki temu porozumieniu Carrefour staje się pierwszym europejskim partnerem Google w zakresie e-commerce. To znaczący rozdział w nowej erze firmy Carrefour, która rozpoczęła się wraz z ogłoszeniem planu Carrefour 2022. Obecnie będziemy w stanie przyspieszyć naszą cyfrową ewolucję i rozpocząć wdrażanie na potrzeby naszych konsumentów modelu omnichannel – powiedział Alexandre Bompard, prezes zarządu Grupy Carrefour.

– Dzisiaj konsumenci dokonują zakupów, wykonując szereg nie połączonych ze sobą czynności, co często prowadzi do rezygnacji z zakupów oraz obniża satysfakcję i lojalność klientów. Chcą oni dokonywać zakupów dzięki pomocnym, prostym w użyciu i spersonalizowanym narzędziom, które ułatwią im podejmowanie decyzji zakupowych, kompletowanie koszyka zakupowego i płatność. Wraz z zespołem Alexandre Bomparda chcemy zbudować nowy model dystrybucji i stworzyć nowe technologie e-commerce, które spełnią te oczekiwania francuskich konsumentów. Jestem szczęśliwy, że przyczyniamy się do cyfrowej transformacji firmy Carrefour, dostarczając jej platformę Google Cloud oraz narzędzia współpracy G Suite – zapewnił Sébastien Missoffe, dyrektor zarządzający Google France.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony