REKLAMAJACOBS - PRIMA - Baner Główny (04-18.02.2019)

(fot. materiały prasowe)

Sieci Carrefour, Lidl, Douglas czy RTV EURO AGD wzięły udział w pierwszym spotkaniu Retailers Group - nowego ciała powołanego w ramach Izby Gospodarki Elektronicznej. Podczas spotkania ustalony został także harmonogram spotkań grupy w 2019 roku oraz obszary tematyczne, wokół których zostanie zbudowany program merytoryczny.

E-Izba Retailers Group to nowa, strategiczna inicjatywa Izby Gospodarki Elektronicznej, będąca zamkniętą grupą złożoną tylko i wyłącznie z przedstawicieli branży retail. W czasie pierwszego spotkania uczestnicy mieli okazję wysłuchać prelekcji Jarosława Sokolnickiego, dyrektora ds. transformacji cyfrowej w Handlu Detalicznym z firmy Microsoft. Wystąpienie skupione było wokół czterech kluczowych obszarów rozwoju branży retail.

- W ramach aktywności e-Izba Retailers Group będziemy również aktywizować działania międzynarodowe, zarówno na poziomie europejskim, jak ogólnoświatowym. Już teraz prowadzimy zaawansowane rozmowy z FIRAE: Forum For International Retail Association Executives, m.in. organizatorem największych retailerowych targów w Nowym Yorku, gdzie mamy w planach m.in. zabranie naszej grupy, aby zebrać jak najwięcej inspiracji. Również na poziomie lokalnym zapraszamy przedstawicieli retailerów do grupy. Ważne jest by wspólnie w dużym gronie przedstawicieli branży retail dzielić się doświadczeniami w budowaniu wielokanałowego świata biznesu - komentuje Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.

Współczesny biznes musi rozumieć wielokanałowego konsumenta i dostrzegać konieczność wprowadzania odpowiednich rozwiązań do obowiązujących modeli biznesowych, tak aby dotrzeć szeroko z ofertą i dopasować ją do oczekiwań klientów.

E-Izba Retailers Group to zamknięta grupa przedstawicieli branży retail, funkcjonujących lub planujących rozwinąć biznes o e-commerce. Celem spotkań jest dostarczenie niezbędnej wiedzy teoretycznej oraz praktycznej, inspiracji i pomysłów do efektywnego działania w obszarze e-commerce.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony