REKLAMAYORK - Baner Główny (październik 2018)

(fot. materiały prasowe)

Spółka Carrefour Polska wdrożyła nowy koncept sklepu franczyzowego dla operatorów stacji paliw. Pierwsze 11 sklepów w nowym koncepcie, zostało już otwartych we współpracy z polską siecią Wasbruk.

REKLAMARTA - Belka w artykułach - wrzesień-październik 2018

Carrefour poszukuje także kolejnych sieci zainteresowanych współpracą przy prowadzeniu sklepów przystacyjnych w modelu franczyzowym. Spółka inwestuje też w dalszy rozwój swojej oferty franczyzowej dla sklepów osiedlowych w trzech formatach: Express convenience, Express Mini Market oraz Globi.

Carrefour posiada kilkudziesięcioletnie doświadczenie w zarządzaniu sklepami franczyzowymi w Polsce i na świecie. Obecnie, przygotowaliśmy i przetestowaliśmy na polskim rynku nowy koncept sklepu dedykowanego właścicielom stacji paliw. Dzięki nowej ofercie, mogą oni teraz zaoferować swoim klientom znacznie szerszy wybór produktów i usług oraz bardziej kompleksową ofertę niż dotychczas – mówi Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska.

Jak dodaje, współpraca z firmą Wasbruk, to dopiero początek ekspansji firmy w tym segmencie.

Nowy koncept sklepu dla właścicieli stacji paliw został przygotowany na sprawdzonej marce pomarańczowego sklepu Carrefour Express convenience, ale jest modyfikowany w oparciu o lokalizację sklepu: osiedlową lub tranzytową. Sieć dostarcza niezbędne wyposażenie sklepu, identyfikację wizualną oraz wybrany asortyment produktów. W stałej ofercie sklepu, w zależności od jego wielkości, znajduje się do 400 do 800 artykułów, których najczęściej poszukują klienci stacji paliw.

Wraz z ofertą produktową, w zależności od potrzeb klientów, Carrefour oferuje również w swoim sklepie szeroką paletę usług, m.in. hot-dogi, ekspres do kawy czy dania food to go, których najczęściej poszukują podróżni. Wszystkie elementy nowego konceptu, zostają dopasowane do wielkości lokalu znajdującego się na stacji.

Obecnie pod szyldem Carrefour w Polsce działa blisko 600 sklepów franczyzowych. Koncept Express convenience to samoobsługowe sklepy z pomarańczowym logo o powierzchni do 200 m2, które najczęściej zlokalizowane są w miejscach o dużym natężeniu ruchu, np. w centrum aglomeracji miejskich.

Ten sklep samoobsługowy doskonale wpisuje się w oczekiwania i szybkie tempo życia mieszkańców dużych miast, którzy szukają wygodnych sklepów blisko domu lub w drodze do pracy, aby szybko zrobić podstawowe zakupy spożywcze. W ofercie sklepów Carrefour Express convenience znajduje się, między innymi, szeroki asortyment dań gotowych oraz jedzenia na wynos.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony