REKLAMAPEKAES - baner glówny 16-30.09.2019
Carrefour prawie-Bio działa już pod Warszawą

Carrefour prawie-Bio działa już pod Warszawą (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Sieć Carrefour testuje w podwarszawskim sklepie rozwiązania wizualne i asortymentowe, jakie mogą docelowo pojawić się w pierwszej w Polsce placówce Carrefour Bio. Pilotaż trwa w Carrefour Markecie w Konstancinie-Jeziornie. Redakcja portalu wiadomoscihandlowe.pl odwiedziła ten sklep.

REKLAMAProxi Cloud Belka w artykułach_wrzesien

Debiut Carrefour Bio w Polsce zapowiedziano niemal rok temu. Pierwotnie sklep miał ruszyć na jesieni 2018 r., jednak nie wystartował do dziś. Carrefour wytypował na pierwszą lokalizację punkt na warszawskim Powiślu, ale - jak zdradził w czerwcu br. Christophe Rabatel, prezes Carrefour Polska - nie udało się uzyskać zezwoleń administracyjnych na uruchomienie placówki w tamtym miejscu. W związku z tym sieć rozpoczęła poszukiwania nowej lokalizacji.

Przygotowując się do uruchomienia pierwszego sklepu Carrefour Bio, francuska sieć zdecydowała się przetestować niektóre elementy tego konceptu w innym miejscu. Wybór padł na franczyzowy Carrefour Market w Konstancinie-Jeziornie przy ul. Warszawskiej 171, prowadzony przez spółkę Eko Market 7. Co ciekawe, sklep ten jeszcze niedawno działał pod szyldem Piotr i Paweł.

Wybór Konstancina na miejsce pilotażu nie powinien dziwić. Miasto położone na południe od Warszawy zamieszkiwane jest przez zamożnych mieszkańców, mogących pozwolić sobie na kupno droższych produktów, a zarazem poszukujących wyrobów ekologicznych. To właśnie w Konstancinie w ubiegłym roku ruszył pierwszy w tej części Polski sklep Bio Family Supermarket, rozwijany przez rodzinę Świtalskich.

W ostatnich dniach na Carrefour Markecie w Konstancinie-Jeziornie wywieszone został dodatkowe logo Carrefour Bio. Również szklane ściany sklepu wyklejone zostały nowym brandingiem i informacjami o szerokiej dostępności produktów bio w asortymencie. Do oferty placówki trafiło około 1 tys. wyrobów bio z przeróżnych kategorii - począwszy od owoców i warzyw, przez sery, jogurty, słodycze i przekąski, produkty sypkie, smarowidła, wyroby garmażeryjne, lody, aż po alkohole. Dla porównania, hipermarkety Carrefoura w Polsce oferują 1,5 tys. indeksów bio.

- W markecie Carrefour w Konstancinie wprowadzony został koncept sprzedaży produktów bio wraz z nowymi oznaczeniami - podkreśla biuro prasowe sieci Carrefour, dodając, że jednocześnie oferta placówki poszerzona została o liczne produkty o ograniczonej zawartości cukru, bez laktozy, czy o obniżonej zawartości tłuszczu.

Do sklepu trafiły produkty bio nie tylko pod brandami producenckimi, lecz także produkty marki własnej Carrefour Bio, importowane z innych rynków. W ramach private label z zakresu bio Carrefour sprzedaje m.in. soki tłoczone.

Również wystrój sklepu mocno akcentuje dostępność wyrobów bio. Produkty te są czytelnie oznaczone niezależnie od tego, czy leżą na regale bio, czy wśród "zwykłych" produktów na półkach tradycyjnych działów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 5

  • 4
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony