REKLAMAROS-SWEET - Moreso Świąteczne Wypieki_Baner Główny(18-24.11.2019)

(materiały prasowe)

Strona 2 z 2
REKLAMAPurella - SuperHerbs - Belka w artykułach (15-30.11.2019)

Oczywiście firmy inwestując w budowę sieci sklepów specjalizujących się w sprzedaży alkoholu muszą wziąć pod uwagę kilka zagrożeń. Jednym z nich są kwestie związane z próbą ograniczenia dostępności alkoholu dla konsumentów. Przykładem jest ustawa o wychowaniu w trzeźwości, która nadała samorządom nowe uprawnienia dotyczące wydawania licencji na sprzedaż alkoholu czy regulowania godzin otwarcia sklepów. Niektóre samorządy zdecydowały się wykorzystać tę drugą możliwość i wprowadziły prohibicję w handlu alkoholem, np. między godz. 23 a 6 rano. Zdaniem ekspertów Światowej Organizacji Zdrowia – na którą często powołują się polscy politycy - na jeden punkt sprzedaży napojów alkoholowych powinno przypadać co najmniej 1000 osób. Dziś średnia dla całej Polski to 273 osoby. To pokazuje, że w przyszłości rządzący mogą chcieć jeszcze bardziej ograniczyć możliwość handlu alkoholem. W Polsce pojawiły także ograniczenia związane ze sposobem ekspozycji alkoholu w sklepach oraz reklamy produktów alkoholowych.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Alkoshop 1 4 miesiące temu

    Marudzi? A potencjal na pewno jest, bo coraz wiecej alkoholu kupujemy, pijemy i coraz bardziej roznorodnych

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony