REKLAMAKORAL - Lodowa Finezja - Baner Główny (czerwiec-lipiec 2018)

(strona główna platformy Showroomprive)

Francuski detalista ogłosił podpisaniu umowy strategicznego partnerstwa z firmą Showroomprivé, drugą co do wielkości w Europie platformą sprzedaży prywatnej – specjalizującą się w sprzedaży odzieży wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników serwisu. Obie firmy chcą rozwijać ofertę omnichannel, współpracując w zakresie sprzedaży, marketingu, logistyki i wymiany danych.

REKLAMADANONE - Danonki - Belka w artykułach (lipiec 2018r.)

Carrefour zakupił 17 proc. akcji Showroomprivé od Conforamy, spółki zależnej grupy Steinhoff, jednocześnie podpisując umowę o partnerstwie strategicznym z firmą specjalizującą się w sprzedaży prywatnej odzieży i artykułów modowych.

– Ta umowa współpracy jest dużym krokiem na drodze do przyspieszenia naszej strategii cyfrowej, w ujęciu omnichannel. Umożliwi ona firmie Carrefour wejście na rynek prywatnej sprzedaży i pozwoli nam wzmocnić ofertę handlową. Jestem przekonany o wysokiej jakości zarządzania firmą Showroomprivé, a także o dużym potencjale kryjącym się we współpracy operacyjnej pomiędzy obiema grupami – zadeklarował Alexandre Bompard, CEO grupy Carrefour.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania współpracy z Carrefourem. Dzięki niemu stajemy się partnerami jednego z największych detalistów świata i będziemy mogli kontynuować rozwój naszej oferty w formule omnichannel – wtórował mu Thierry Petit and David Dayan, współzałożyciel Showroomprivé.

Inwestycja Carrefoura będzie miała formę pozarynkowej akwizycji pakietu akcji o łącznej wartości ok. 79 mln euro. Detalista będzie mógł w ciągu 18 miesięcy od transakcji zgłosić do Conforamy gotowość całkowitego przejęcia Showroomprivé.

Transakcja musi jeszcze uzyskać decyzję francuskiego urzędu Autorité des Marchés Financiers, zwalniającą Carrefour z obowiązku złożenia oferty publicznej.

Showroomprive.com to innowacyjna firma działająca w branży prywatnej sprzedaży online za pośrednictwem aplikacji mobilnej oraz platformy internetowej. Ma w ofercie towary blisko 2 tys. producentów oraz 28 mln zarejestrowanych użytkowników we Francji i ośmiu innych krajach europejskich. Od startu w 2006 r. firma może się pochwalić szybkim i zyskownym rozwojem. W 2016 r. odnotowała obroty rzędu 750 mln euro, co odpowiada sprzedaży netto o wartości 540 mln euro. To wzrost 0 22 proc. w stosunku do roku poprzedniego. Firma zatrudnia niespełna tysiąc osób.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony