REKLAMAMLEKOVITA - Baner Główny (31.10 - 24.11.2019)
Carrefour Belgia, źródło: mat. prasowe Carrefour

Carrefour Belgia, źródło: mat. prasowe Carrefour

Sieć może nabyć 100 proc. udziałów w internetowym sklepie, sprzedającym produkty typu high-tech.

REKLAMAStoisko mięsne - belka w artykuła (14.11.-31.12.2019)

Jak czytamy w komunikacie sieci Carrefour, po tej operacji Rue du Commerce, strona internetowa specjalizująca się w sprzedaży produktów typu high-tech we Francji dołączy do Shopinvest, grupy e-commerce założonej w 2011 roku, która zarządza portfelem 11 witryn.

Carrefour Group, to sieć ponad 12 000 sklepów w ponad 30 krajach, jest jednym Wiodących sprzedawców żywności na świecie. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie. W 2018 roku i odnotował sprzedaż na poziomie 84,9 miliarda euro. Grupa zatrudnia ponad 360 000 pracowników.

Shopinvest został założony w 2011 roku. Obecnie skupia 11 wyspecjalizowanych witryn e-commerce, m.in. w dziedzinie mody czy kosmetyków. Tworzył takie strony jak MenCorner czy LemonCurve. W listopadzie 2018 roku kupił także markę 3 SUISSES.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony