REKLAMAATLANTA POLAND (BAKAL SOFT) - Baner Główny - 31.01 - 29.02.2020

Sieć Carrefour pochwaliła się, że jako pierwszy dostawca e-grocery w Polsce będzie informować klientów poprzez smsy o dokładnej godzinie doręczenia zamówionych produktów.

REKLAMANutrend - Belka w artykułach - Baner nr 1 (28.01 - 29.02.2020)

(fot. materiały prasowe, Carrefour Polska)

Zamawiając dostawę pod wskazany adres z e-sklepu spożywczego Carrefour, klienci wybierają datę i dwugodzinny przedział czasowy, w którym chcą otrzymać zamówione produkty. Teraz jednak, gdy kierowca Carrefour będzie już w drodze, klienci otrzymają również sms z precyzyjną godziną jego dotarcia. Dodatkowa wiadomość zwiększy komfort klientów i sprawi, że czas oczekiwania na kierowcę Carrefour będą mogli zaplanować bardziej elastycznie.

- W centrum naszych działań zawsze stawiamy klienta. Ten priorytet towarzyszy nam również podczas realizowania strategii omnikanałowej.  Rozwijamy naszą usługę e-grocery zarówno poprzez rozbudowanie oferty sklepu, rozszerzanie jego zasięgu na kolejne miasta czy wdrażanie dostaw produktów niewymagających chłodzenia na terenie całej Polski, ale także poprzez wprowadzanie i udoskonalanie narzędzi optymalizujących przejazdy naszych kierowców oraz usprawniających komunikację z klientami, takich jak Delivery Manager – komentuje Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych w Carrefour Polska.

Delivery Manager to wdrożone w e-sklepie spożywczym zakupycodzienne.carrefour.pl kompleksowe rozwiązanie mobilne, które automatyzuje i optymalizuje proces dostawy zamówień. Delivery Manager służy do planowania tras kierowców dostarczających zakupy spożywcze Carrefour, z uwzględnieniem warunków drogowych i przedziałów czasowych wybranych przez klientów. Aplikacja w czasie rzeczywistym analizuje sytuację na drogach i optymalizuje przejazdy kierowców Carrefour (tzw. last mile optimization), aby klienci otrzymywali zamówienia o wybranej porze, na czas i bez zbędnej zwłoki.

Jak zapewnia Carrefour, Delivery Manager poprawia również jakość obsługi klienta poprzez dostarczanie informacji o statusie realizowanej dostawy i zapewnienie bezpośredniej komunikacji z klientami. Ponadto, aplikacja na bieżąco szacuje czas realizacji zamówienia. Kierowcy otrzymują informację o dokładnym terminie dostawy, co  ułatwia im podejmowanie decyzji korygujących, jak również pozwala na przekazanie klientom precyzyjnych danych dotyczących czasu realizacji ich zamówienia. Delivery Manager umożliwia również śledzenie online poziomu realizacji zamówień, a także pozwala na kontrolę wszystkich procesów związanych z załadunkiem i rozładunkiem zamówienia, co m.in. minimalizuje możliwość pomyłki w dostarczonym zamówieniu.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony