REKLAMARetail FMCG Congress - Banner Główny - lipiec 2020
Carrefour Express

Carrefour Express (fot. mat. prasowe)

Carrefour Polska kontynuuje ekspansję i otwiera nowe sklepy franczyzowe. Od początku roku sieć uruchomiła 27 sklepów w formacie convenience, z czego 7 zostało otwartych w maju. Ekspansja jest zgodna z założeniami strategii rozwoju Carrefour, która zakłada otwarcie 100 sklepów do końca 2020 r. w różnych lokalizacjach.

REKLAMAWH Market MOSS_belka w artykulach_czerwiec-lipiec 2020

Sklepy franczyzowe Carrefour Polska to rozpoznawalna marka oraz formaty dopasowane do lokalizacji i potrzeb konsumentów. W związku z niesłabnącym zainteresowaniem franczyzobiorców i klientów, format ten rozwija się bardzo dynamicznie i dobrze reaguje na ewentualne zmiany w koniunkturze. Carrefour kontynuuje swoją strategii ekspansji i w maju otworzył kolejne 7 sklepów.

Do mapy handlowej Warszawy dołączyły dwa sklepy z pomarańczowym logo Carrefour Express Convenience, a także Carrefour Express Minimarket z zielonym logo. W Krakowie uruchomiono dwa sklepy Carrefour Express Convenience. W maju, Carrefour otworzył także dwa sklepy Globi: w Jarużynie i Topolnie.

– Sklepy franczyzowe Carrefour, łączące dopasowaną ofertę, dogodną lokalizację oraz kompaktowość, dobrze poradziły sobie w ostatnich, trudnych dla wszystkich tygodniach. Ten stabilny format jest doceniany przez naszych partnerów i cieszy się dużą popularnością wśród klientów, którzy doceniają komfort zakupów i oszczędność czasu – powiedział Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska.

Oferta franczyzowa sieci Carrefour Polska jest różnorodna i skierowana do różnych lokalizacji oraz partnerów, w zależności od ich potrzeb oraz możliwości zaangażowania. Portfolio sklepów convenience obejmuje takie modele, jak: Carrefour Express Convenience, Carrefour Express Minimarket, Globi, sklepy ajencyjne Carrefour Express Convenience oraz sklepy przy stacjach paliw.

Rozwój tych ostatnich jest szczególnie dynamiczny, z uwagi na połączenie atutów sklepu convenience oraz stacji paliw, stąd sieć jest otwarta na nowe, ciekawe lokalizacje. Pod koniec 2019 r. działało 70 przystacyjnych sklepów franczyzowych Carrefour, rozmieszczonych w różnych częściach Polski. W 2020 r. sieć planuje otwarcie kolejnych placówek, dających klientom stacji paliw możliwość kompleksowych i komfortowych zakupów przez 7 dni w tygodniu.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMAWH Market Spółdzielnie_Halfpage_czerwiec-lipiec 2020
do góry strony