REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-31.07.2020)

Do polskich sklepów sieci Carrefour trafiły dwie nowe linie produktów pod marką własną. Pierwsza to Bon Appetit, zaś druga wzbogaciła ofertę produktów sprzedawanych pod brandem Jakość z Natury. To kolejny etap rozwoju oferty private labels w polskich sklepach francuskiego operatora.

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020
Bon Appetit - marka własna sieci Carrefour w Polsce

Bon Appetit - marka własna sieci Carrefour w Polsce (Carrefour Polska)

Carrefour już od dłuższego czasu rozwija w swoich sklepach działy Food To Go, gdzie oferuje produkty wygodne, gotowe do spożycia (ready to eat), w tym sałatki, desery, przekąski czy napoje. Teraz operator zaoferował klientom dedykowaną markę własną Bon Appetit, w ramach której dostępnych jest już ok 70 produktów, w tym lunch boksy (cezar, kebab, grecki), sałatki w kubkach, zupy, dania gotowe, czy napoje i soki. Można się spodziewać, że już wkrótce asortyment zostanie poszerzony o kolejne produkty na wynos takie jak np. kanapki.

Wart przypomnieć, że marka Bon Appetit pełni istotną rolę w strategii rozwoju Grupy Carrefour, co szczególnie mocno widoczne jest na rynku francuskim. W 2019 r. w Paryżu operator uruchomił pod tym szyldem restaurację, w której serwowana jest żywność do spożycia na miejscu (z możliwością podgrzania) bądź na wynos. W ofercie Bon Appétit znalazły się sałatki, kanapki, dania ready to eat i desery. Sporą część oferty stanowią produkty pochodzące z rolnictwa ekologicznego i fair trade.

Jednocześnie już od kilku lat Carrefour rozwija sieć sklepów convenience / food to go  Bon App! (skrót od Bon Appétit – red.), w których ofercie jest ok. 800 produktów, w tym dania i napoje gorące, sałatki, zdrowe przekąski, kanapki, napoje, pieczywo, czy gotowe do spożycia owoce i warzywa.

Kilka dni temu Carrefour Polska pochwalił się także podpisaniem umowy z firmą Sokołów na dostawy świeżego mięsa wieprzowego (bez GMO), które będzie sprzedawane w pod marką własną Jakość z Natury. To 40. linia produktowa tej marki sprzedawana w sklepach francuskiej sieci w Polsce. Asortyment będzie liczył 25 SKU.

Przypomnijmy, że sieć Carrefour zarządza w Polsce siecią ponad 900 hiper- i supermarketów, a także sklepów osiedlowych i placówek convenience. Operator oferuje ponad 3500 produktów pod marką własną.

 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony