REKLAMAMarket Roku 2018  - baner główny

Carrefour Polska jest siecią omnikanałową, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Firma konsekwentnie rozwija nowoczesne rozwiązania w zakresie handlu detalicznego oraz innowacyjne usługi, dzięki którym zakupy są dla klientów łatwe, szybkie i bezpieczne – czytamy w raporcie „Płatności cyfrowe 2017”.

REKLAMAEC Alkohole - belka w artykułach - DRINCO II
Grzegorz Wazowicz, Carrefour Polska: Odsetek klientów zainteresowanych płatnościami mobilnymi będzie szybko rósł

Grzegorz Wazowicz, Carrefour Polska: Odsetek klientów zainteresowanych płatnościami mobilnymi będzie szybko rósł (Źródło: "Płatności cyfrowe 2017")

– Zdajemy sobie sprawę z rosnącej roli urządzeń mobilnych w codziennym życiu naszych klientów. Smartfony przejmują kolejne obowiązki, więc naturalnie w pewnym momencie zastąpią także karty płatnicze i portfele. Umożliwienie w Carrefour dokonywania płatności mobilnych to krok w tym właśnie kierunku. Od sierpnia 2016 roku konsekwentnie rozwijamy nową wersję naszej aplikacji mobilnej „Mój Carrefour”, której podstawową funkcją jest program lojalnościowy. Istotną jej częścią są obecnie płatności mobilne – przekonuje Grzegorz Wazowicz, dyrektor Działu Usług Finansowych i Handlowych, Carrefour Polska.

Usługa ta jest aktualnie oparta na portfelu elektronicznym MasterPass od MasterCard. Umożliwia on dodanie karty płatniczej do tego portfela i realizację płatności w naszych sklepach na podstawie kodu PIN ustalonego podczas rejestracji. Obecnie usługa umożliwia skorzystanie z kart MasterCard wszystkich banków-wydawców w Polsce, a w najbliższym czasie akceptowane będą również inne karty płatnicze i pozostałe portfele bankowe podłączone do usługi MasterPass.

Usługa płatności mobilnych jest połączona z innowacyjną usługą „Scan&Go”, która umożliwia skanowanie produktów z użyciem telefonu na terenie sklepu, a następnie realizację płatności w dedykowanej kasie. Korzystając z niej, klient nie musi każdorazowo wykładać całego towaru na taśmę kasową, co w istotny sposób podnosi komfort robienia zakupów oraz skraca ich czas. Rozwiązanie „Scan&Go” jest obecnie dostępne w dwóch warszawskich sklepach Carrefour - przy ul. Światowida 18 oraz w Galerii Północnej. Wkrótce usługa zostanie wdrożona w kolejnych warszawskich sklepach, a docelowo ma być dostępna we wszystkich placówkach sieci w Polsce.

– W naszych sklepach akceptujemy również płatności mobilne realizowane za pomocą Android Pay. Sam proces płatności odbywa się tak samo, jak w przypadku kart zbliżeniowych. Wszystkie transakcje wykonane za pośrednictwem Androida Pay są chronione w procesie tokenizacji w branżowym standardzie płatności mobilnych – wyjaśnia Wazowicz i podsumowuje: – Coraz większa część społeczeństwa korzysta z urządzeń mobilnych w celu dokonywania transakcji, więc naturalnym krokiem jest dla nas rozwój płatności mobilnych zarówno online, jak i offline. Mamy bowiem świadomość, że odsetek klientów zainteresowanych tą formą płatności będzie rósł. Dzięki rozwojowi usług z zakresu płatności mobilnych, „Scan&Go” oraz Android Pay gwarantujemy im szybkie, bezpieczne i wygodne zakupy.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"