REKLAMANaturio - baner główny - grudzień_styczeń
Hipermarket Carrefour Pro w Warszawie

Hipermarket Carrefour Pro w Warszawie (materiały własne)

Sieć Carrefour Polska pracuje chce przeprowadzić duży projekt zmiany układu graficznego elementów opakowań produktów oferowanych pod marką własną. Projekt dotyczy kilkunastu linii produktowych marki własnej Carrefour.

REKLAMAPszczółka - Belka w artykułach - Chochliki (17-20.12.2018)

Na półkach sklepowych można już spotkać nowe opakowania, a w ciągu najbliższych miesięcy trafi do nich kolejna partia. Zmiany związane są m.in. z wprowadzeniem przez Carrefour w Polsce systemu SENS, czyli Uproszczonego Systemu Znakowania Żywności (fr.: Système d’Étiquetage Nutritionnel Simplifié) - innowacyjnego sposobu przekazywania klientom informacji żywieniowych na opakowaniach.

Nad zmianami w ofercie marki własnej na zlecenie Carrefour Polska, pracuje firma Altavia Polska, która ma opracować zmiany szaty graficznej opakowań kilkunastu linii produktowych marki własnej zgodnie z centralnymi założeniami Carrefoura.

Modyfikacje będą dotyczyły, m.in. opakowań produktów słodkich takich jak chałwy, ciastka, drażetki, miody, bakalii suszonych (15 rodzajów), dodatków do ciast, świeżych dań, takich jak naleśniki czy pierogi, chlebów pełnoziarnistych, produktów chemii gospodarczej takich jak płyny czyszczące, odświeżaczy powietrza, papierów toaletowych, ręczników papierowych, pasztetów sojowych, produktów z serii „Bio” takich jak syrop z agawy, kawy czy miody.

Równolegle Altavia projektuje także nowe opakowania dla całej gamy chusteczek higienicznych marki własnej Carrefour, które dodatkowo na okres zimowy zyskają specjalną grafikę świąteczną. Produkty w nowych opakowaniach będą pojawiały się na półkach sklepowych Carrefour do końca bieżącego i na początku przyszłego roku.

Rebranding opakowań związany jest zarówno z wprowadzaniem systemu znakowania SENS, jak i realizacją nowych wytycznych międzynarodowych sieci Carrefour. Docelowo na wszystkich opakowaniach spożywczych produktów marki własnej Carrefour mają znaleźć się oznakowania SENS (pierwsze pojawiły się jesienią ub.r.).

Od początku 2018 roku Altavia przygotowała dla Carrefour już ponad 300 projektów opakowań, a kolejne są w fazie realizacji. Wcześniej, w 2017 roku, firma zrealizowała zamówienia na 259 projektów dla Carrefour w ramach wymiany opakowań marek na wyłączność, zarówno jednostkowych jak i zbiorczych.

Carrefour posiada w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Firma jest również właścicielem sieci centrów handlowych, centrów logistycznych i przeładunkowych oraz stacji paliw.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony