22 lutego 2019
Post ze zdjęciem akcji sieci Lidl "Kupuję, nie marnuję", wykonanym przez autorkę bloga Opcja.Promocja, znalazł się na profilu akcji Foodsharing Wrocław. W ten...
Afera z nieprzebadaną wołowiną z Mazowsza od razu przełożyła się na sprzedaż polskiego mięsa na rynkach zagranicznych. Przykładowo w Czechach i na Słowacji już pierwszego...
W Radomiu ruszył pierwszy w tym mieście lokal sieci kawiarni Costa Coffee. Znany operator na rynku operator jest już obecny w ponad 20 miastach Polski.
20 lutego 2019
19 lutego 2019
21 lutego 2019
Sieć Biedronka pochwaliła się, że z jej karty lojalnościowej Moja Biedronka korzysta już 7 mln użytkowników. W zamian za przekazanie sieci swoich danych osobowych i zgody...
1 lutego 2019
Zakaz handlu w niedzielę zaostrza rywalizację między sprzedawcami. Tym bardziej, że według prognoz opracowanych przez Euromonitor International, w efekcie tych zmian z handlowej...
14 lutego 2019
13 lutego 2019
Trzynaście wielkich firm – sieci handlowych i producentów żywności – podpisało dzisiaj w siedzibie francuskiego ministerstwa ochrony środowiska narodowy pakt w...
18 lutego 2019
UOKiK zgłosił zastrzeżenia do transakcji przejęcia sieci Cinema 3D przez Multikino. Akwizycja dotyczy 12 kin zlokalizowanych w 12 miastach.
HANDEL I DYSTRYBUCJA
międzynarodowe sieci handlowe
marki własne i marki prywatne
sklepy convenience i stacje paliw
28 listopada 2018, 09:49
wiadomoscihandlowe.pl
Hipermarket Carrefour Pro w Warszawie (materiały własne)
Sieć Carrefour Polska pracuje chce przeprowadzić duży projekt zmiany układu graficznego elementów opakowań produktów oferowanych pod marką własną. Projekt dotyczy kilkunastu linii produktowych marki własnej Carrefour.
Na półkach sklepowych można już spotkać nowe opakowania, a w ciągu najbliższych miesięcy trafi do nich kolejna partia. Zmiany związane są m.in. z wprowadzeniem przez Carrefour w Polsce systemu SENS, czyli Uproszczonego Systemu Znakowania Żywności (fr.: Système d’Étiquetage Nutritionnel Simplifié) - innowacyjnego sposobu przekazywania klientom informacji żywieniowych na opakowaniach.
Nad zmianami w ofercie marki własnej na zlecenie Carrefour Polska, pracuje firma Altavia Polska, która ma opracować zmiany szaty graficznej opakowań kilkunastu linii produktowych marki własnej zgodnie z centralnymi założeniami Carrefoura.
Modyfikacje będą dotyczyły, m.in. opakowań produktów słodkich takich jak chałwy, ciastka, drażetki, miody, bakalii suszonych (15 rodzajów), dodatków do ciast, świeżych dań, takich jak naleśniki czy pierogi, chlebów pełnoziarnistych, produktów chemii gospodarczej takich jak płyny czyszczące, odświeżaczy powietrza, papierów toaletowych, ręczników papierowych, pasztetów sojowych, produktów z serii „Bio” takich jak syrop z agawy, kawy czy miody.
Równolegle Altavia projektuje także nowe opakowania dla całej gamy chusteczek higienicznych marki własnej Carrefour, które dodatkowo na okres zimowy zyskają specjalną grafikę świąteczną. Produkty w nowych opakowaniach będą pojawiały się na półkach sklepowych Carrefour do końca bieżącego i na początku przyszłego roku.
Rebranding opakowań związany jest zarówno z wprowadzaniem systemu znakowania SENS, jak i realizacją nowych wytycznych międzynarodowych sieci Carrefour. Docelowo na wszystkich opakowaniach spożywczych produktów marki własnej Carrefour mają znaleźć się oznakowania SENS (pierwsze pojawiły się jesienią ub.r.).
Od początku 2018 roku Altavia przygotowała dla Carrefour już ponad 300 projektów opakowań, a kolejne są w fazie realizacji. Wcześniej, w 2017 roku, firma zrealizowała zamówienia na 259 projektów dla Carrefour w ramach wymiany opakowań marek na wyłączność, zarówno jednostkowych jak i zbiorczych.
Carrefour posiada w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Firma jest również właścicielem sieci centrów handlowych, centrów logistycznych i przeładunkowych oraz stacji paliw.
Carrefour rozbudowuje swoją ofertę produktów non food pod marką własną i promuje
Firma Carrefour Polska otworzyła w Galerii Korona w Kielcach swój pierwszy w tym mieście
Poleć innym
Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zdjęć: 44
15 lutego 2019
zdjęć: 13
12 lutego 2019
zdjęć: 35
8 lutego 2019
zdjęć: 8
6 lutego 2019
zdjęć: 10
29 stycznia 2019
17 grudnia 2018
13 grudnia 2018
Na portalu wiadomoscihandlowe.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.