REKLAMATZMO - Bella - Baner Główny (28.05- 11.06.2020)

(fot. Konrad Kaszuba)

Carrefour Polska wdrożył na swojej stronie internetowej narzędzie wskazujące klientom sieci prognozowany ruch we wszystkich swoich sklepach. W oparciu o udostępniane dane konsumenci mogą świadomie zaplanować wizytę w konkretnym sklepie oraz dokonać szybszych i bezpieczniejszych zakupów. Działanie to jest elementem ogólnopolskiej kampanii Carrefour „Dbaj o siebie, dbaj o innych”.

REKLAMANutrend - MAGNESLIFE LIQUID - belka w artykułach (03-08.06.2020)

Carrefour wdraża rozwiązania podnoszące w tym trudnym dla wszystkich czasie komfort i bezpieczeństwo zakupów w sklepach sieci. Działając w poczuciu odpowiedzialności i troski, Carrefour udostępnił na swojej stronie internetowej możliwość sprawdzania prognozowanego ruchu we wszystkich swoich sklepach. Służy temu narzędzie Traffic Meter opierające się na danych zbieranych przez platformę Synerise z ponad 900 sklepów sieci w czasie rzeczywistym. Klienci w prosty sposób mogą wyszukać swój sklep Carrefour i sprawdzić, jak wygląda ruch w wybranej przez siebie lokalizacji. Predykcja odbywa się na podstawie analizy historycznych danych zebranych z każdego punktu sprzedaży (POS).

– Udostępnianie klientom danych dotyczących ruchu w naszych sklepach to kolejny element przemyślanych działań, których celem jest zwiększenie bezpieczeństwa oraz wygody klientów sklepów Carrefour – mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska. – Wszyscy działamy w wyjątkowej sytuacji, która od firm odpowiedzialnych społecznie wymaga podejmowania również niestandardowych inicjatyw, a technologia w służbie człowiekowi kreuje nowe możliwości – dodaje.

Traffic Meter jest elementem kampanii sieci Carrefour „Dbaj o siebie, dbaj o innych”, która promuje i wspiera odpowiedzialne, solidarne i bezpieczne działania. Narzędzie powstało w wyniku współpracy Carrefour ze spółką technologiczną Synerise oraz K2 Precise.

– Projekt zrealizowany dla Carrefour Polska udowadnia, że posiadając odpowiednio wdrożony ekosystem omnichannel do zbierania i analizowania danych w czasie rzeczywistym, firmy mogą szybko odpowiedzieć na potrzeby klientów w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości, odnaleźć nowe sposoby na wykorzystanie posiadanych informacji, a przy tym poprawić komfort i bezpieczeństwo usług – powiedział Marcin Zduńczyk, Solution Architect, Synerise.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 5

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Domero 2 miesiąc temuocena: 100% 

    Naprawdę chciałbym wiedzieć na jakiej zasadzie to działa? bo obecnie na sklepie i przy kasach z wyjątkiem jakiś ekstremalnych godzin j (rano, 10-12, 22+) jest cały czas tak samo. Taka sama liczba ludzi na sklepie, całkowity brak kolejek. Zmienia się tylko długość kolejki do wejścia na sklep. Po 21 ostatnio było może po 1 osobie na sklepie na czynną kasę, zero kolejki przy wejściu, kasjerki zasypiają a oni na czerwono słupek. Chyba że ktoś wpadł na pomysł korzystać z tych genialnych raportów z kas (transz godzinowych) które przy 3 klientach po 22:00 potrafią pokazać 100 osób zrobiło zakupy.

    oceń komentarz
  • ~VPN 1 miesiąc temuocena: 100% 

    A gdzie link?

    oceń komentarz
REKLAMA
do góry strony