REKLAMADziugas_banner główny_12.05. - 10.06.
Supermarket sieci Carrefour

Supermarket sieci Carrefour (Carrefour Polska)

Carrefour ruszył z ogólnopolską kampanią na temat solidarności, odpowiedzialności i bezpieczeństwa. W ramach akcji „Dbaj o siebie, dbaj o innych” Carrefour umożliwi klientom sprawdzenie on-line jak wygląda ruch w danej placówce handlowej, tak aby kupujący mógł świadomie wybrać sklep na zakupy.

REKLAMANutrend - MAGNESLIFE LIQUID - belka w artykułach (03-08.06.2020)

Kampania pod hasłem „Dbaj o siebie, dbaj o innych” prezentuje pomysły, jak w pozytywny i przyjemny sposób można spędzić ten trudny dla wszystkich czas. Przekazy kampanii zwracają uwagę, że jest to czas, aby zadbać o siebie i bliskich, jest to czas na okazywanie gestów życzliwości i solidarności, czas na przytulanie się słowami, ale też czas wzajemnej odpowiedzialności, dbania o zdrowie, o rodzinę, poprzez stosowanie się do zaleceń Ministerstwa Zdrowia. W tej nowej codzienności ważną rolę odgrywają także firmy, które powinny dawać swoim klientom wsparcie, poczucie bezpieczeństwa i być dla nich użyteczne.

- Carrefour postanowił przygotować kampanię, która podsunie klientom ciekawe pomysły na funkcjonowanie w tych niecodziennych warunkach, a także zwróci uwagę na potrzebę wzajemnej odpowiedzialności i wsparcia. Niezwykle ważne jest też dla nas bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników, dlatego kampania prezentuje również podejmowane przez nas działania w sklepach - mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu Carrefour Polska.

Na elementy kampanii składają się spoty telewizyjne, a także komunikacja digital oraz aktywacje w social mediach realizowane we współpracy z influencerami: Mają Sobczak (kulinaria), Aleksandrą Iwacz (parenting) oraz psycholog Katarzyną Miller.

Ważną częścią kampanii jest również narzędzie pozwalające konsumentom sprawdzić na stronie carrefour.pl aktualny ruch w najbliższym sklepie, tak aby zakupy były bezpieczne. Ponadto, kampania będzie uzupełniona informacjami w katalogach handlowych oraz materiałami POS w sklepach Carrefour. Za koncepcję kreatywną i produkcję odpowiedzialna jest agencja K2, a media digital zaplanowała K2 Precise.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony