REKLAMASegafredo Selezione - banner główny (30.03-05.04)

(Flickr/Herr Olsen)

Brazylijski oddział Carrefoura zdecydował o zakupie 30 placówek od brazylijskiej spółki zależnej Makro za 453,69 mln dolarów. Oficjalną informację Carrefour udostępnił w niedzielę.

REKLAMA

Makro będzie nadal działać w Brazylii, ale będzie mieć tylko 24 punkty w najbogatszym regionie w kraju, Sao Paulo. Makro, którego sklepy w Ameryce Łacińskiej są własnością SHV Holdings z siedzibą w Holandii, nie ujawniło ceny transakcji. Sprzedaż, która musi jeszcze zostać zatwierdzona przez krajowy organ nadzoru antymonopolowego CADE, ma na celu zwiększenie rentowności brazylijskiego biznesu.

Carrefour już w zeszłym tygodniu potwierdził rozmowy o przejęciu placówek konkurenta, ale zaprzeczył doniesieniom brazylijskich mediów, że przejmie wszystkie lokalizacje Makro w tym kraju.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMARetail FMCG Congress - Half Page - marzec-kwiecień 2020
do góry strony