REKLAMAJACOBS - NA ŚWIĘTA - Baner Główny (17-23.12.2018)

W sklepach Carrefour pojawiły się pierwsze produkty marki własnej z opakowaniami o zmniejszonej ilości plastiku. To efekt zobowiązania francuskiej grupy do tego, by do 2022 r. zmniejszyć masę opakowań marki własnej o 5 proc. w stosunku do 2017 r.

REKLAMAMAURENT (EVEROAD) - belka w artykułach - I etap - (10-25.12.2018)

(fot. materiały prasowe, Carrefour)

Carrefour chwali się, że troska o środowisko naturalne jest jednym z priorytetów jego strategii odpowiedzialnego biznesu. - Sieć mając ambicję zostania liderem transformacji żywieniowej, podejmuje globalne wyzwania, jakie stoją przed handlem, m.in. w zakresie poszanowania środowiska naturalnego - tłumaczy sieć.

W ramach realizacji jednego ze zobowiązań w tym obszarze - redukcji masy opakowań – Carrefour Polska zmniejszył gramaturę opakowań płatków Crumbies. Tylko w tym roku pozwoliło to zredukować wykorzystanie plastiku w tych opakowaniach o trzy czwarte tony. Na przełomie roku planowane jest zmniejszenie opakowań kolejnej grupy produktów.

Carrefour podejmuje także wiele innych inicjatyw związanych z ochroną środowiska, które mają na celu zachowanie bioróżnorodności i dbanie o zasoby przyrodnicze, a w konsekwencji zapewnienie dobrej przyszłości dla kolejnych pokoleń. Sieć rozwija ofertę produktów marki własnej z certyfikatem MSC, który daje pewność, że ryby i owoce morza pochodzą ze zrównoważonych, przyjaznych dla środowiska połowów.

Firma posiada też produkty ze znakiem certyfikatu FSC (FSC N002747), który informuje, że dane artykuły zostały wytworzone zgodnie z zasadami odpowiedzialnej gospodarki leśnej (FSC N002747). Jest również członkiem Roundtable on Sustainable Palm Oil (RSPO), mającego na celu propagowanie odpowiedzialnego zarządzania uprawą palm oleistych oraz stosowania oleju palmowego pochodzącego ze sprawdzonych i certyfikowanych źródeł.

- Ponadto Carrefour Polska dąży do tego, aby właściwie komponować swoją ofertę i kontrolować jakość produktu w marce własnej na każdym etapie łańcucha dostaw, a także promuje zrównoważone praktyki produkcji - chwali się firma. Przykładem takiego działania ma być m.in. linia produktów "Jakość z Natury Carrefour", opracowana we współpracy z rolnikami, hodowcami i producentami, z wykorzystaniem metod zrównoważonego rolnictwa.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony