15 grudnia 2019
Polska marka odzieżowa Sugarfree rozpoczyna współpracę z Lidlem. Stworzyła wieczorową kolekcję sukienek specjalnie dla sieci dyskontów. Do sklepów...
14 grudnia 2019
Od soboty, 14 grudnia 2019 r. turyści mogą wwieźć do UE tylko pięć typów owoców. Wynika to z zatwierdzonej przez radę ministrów ustawy o ochronie roślin...
13 grudnia 2019
12 grudnia 2019
Specjalizująca się w kurczakach z rożna sieć Kurcze Pieczone prowadzi 45 placówek w 45 miastach. Jej właściciele chcą uruchamiać nowy punkt przynajmniej raz na dwa...
11 grudnia 2019
Ponad 60% Polaków doświadczyło nieodpowiedniego traktowania przez przełożonego, a blisko połowa padła ofiarą przemocy słownej. 46% deklaruje, że było mobbingowanych w...
24 listopada 2019
21 listopada 2019
Na początku tego roku miała swoją premierę aplikacja mobilna MAGO AR SHOPFITTING, stworzona przez jednego z największych producentów wyposażenia sklepowego, firmę MAGO...
6 grudnia 2019
2 grudnia 2019
Zgodnie z założeniami programu Cargo Bikes in Urban Mobility Miasto Gdynia udostępnia lokalnym przedsiębiorcom i organizacjom pozarządowym elektryczne rowery towarowe. Z takiej...
10 grudnia 2019
Certyfikaty mają na celu budowanie zaufania wśród konsumentów. Jeśli jednak produkt nie został w ogóle przetestowany, stosowanie takich pieczęci jest mylące...
HANDEL I DYSTRYBUCJA
międzynarodowe sieci handlowe
hipermarkety, supermarkety i dyskonty
Tylko u nas
2 grudnia 2019, 11:50
Łukasz Stępniak
Carrefour Polska otworzył nowy supermarket sieci Supeco, czyli sklep będący połączeniem dyskontu i hurtowni cash &carry - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. To już trzecia placówka pod tym szyldem w Polsce i sygnał, że Carrefour chce rozwijać ten format sklepu w naszym kraju.
Dyscont Supeco w Tarnobrzegu (materiały własne)
Nowy sklep Supeco zostanie otwarty w Gostyniu przy ul. Energetyka 1D. Dwa pozostałe ruszyły w latach 2016-2017 i działają w Piekarach Śląskich oraz w Tarnobrzegu. Placówki działają w lokalizacjach po supermarketach sieci Carrefour, w miastach które liczą między 20 a 60 tys. mieszkańców. Supeco ma być pomysłem Carrefoura na podbicie rynków niewielkich miast, gdzie cena ciągle jest niezwykle ważna dla klienta. Jednocześnie operator chce zagospodarować rynek B2B, czyli ściągnąć do swoich hurtowni dyskontowych przedsiębiorców zarządzających sklepami, czy lokalami gastronomicznymi.
Warto dodać, że w sumie ponad 40 sklepów tej sieci działa w Rumunii i Hiszpanii, a pojedyncze placówki można znaleźć także we Francji, Włoszech i Polsce. Wydaje się, że nowy sklep w Gostyniu i wprowadzone w ciągu ostatnich lat modyfikacje w koncepcie, a także praca wykonana nad lepszym dostosowaniem do potrzeb lokalnych rynków, sprawiły, że marka Supeco stała się gotowa na dalszą ekspansję na polskim rynku. Z nieoficjalnych informacji portalu wiadomoscihandlowe.pl wynika, że tak właśnie się stanie i można się spodziewać kolejnych dyskontów hurtowych w średniej wielkości miastach Polski.
- Carrefour jako sieć omnikanałowa chce oferować swoim klientom w Polsce najbardziej różnorodne możliwości zrobienia zakupów. Tym samym do naszej oferty hiper- i supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego, dołącza na stałe nowy format – marka Supeco o charakterze hurtowo-dyskontowym z szeroką i różnorodną ofertą skierowaną także do klientów biznesowych – mówi Christophe Rabatel, Prezes Carrefour Polska.
- Supeco to znana międzynarodowa marka sklepów, która ze względu na swój specyficzny profil i ofertę, posiada unikalny wizerunek zewnętrzny i wewnętrzny. Jesteśmy przekonani, że Supeco wraz ze wszystkimi swoimi zaletami, doskonale sprawdzi się na polskim rynku, gdzie klienci, w tym także mali przedsiębiorcy i właściciele firm z segmentu HoReCa, poszukują przede wszystkich wysokiej jakości produktów w atrakcyjnych cenach. Dzięki naszej skali, Carrefour może im to wszystko zagwarantować – dodaje Christophe Rabatel.
Przypomnijmy, że decyzja o przetestowaniu formatu łączącego dyskont z hurtownią zapadła w Carrefourze w 2014 r. (choć sam szyld zadebiutował dwa lata wcześniej w Hiszpanii) na poziomie grupy. Georges Plassat, ówczesny prezes, poprosił poszczególne oddziały firmy o sprawdzenie, jak koncept przyjmie się w danych krajach.
- Stabilne wzrosty jakie mieliśmy do tej pory, czyli 15-20 proc. przyśpieszą. Obserwuję nasze
Sieci detaliczne, takie jak Carrefour, część asortymentu na święta dobierają nawet rok
Poleć innym
Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
Fuuuuj, te sklepy wygladaja jakby krzyczaly: "Tu, tu badziewie, tanio, najgorsza jakosc, tanio, tandeta, chcocie po tandete !!!!!"
Nie chcę się czepiać ale stylistyka wnętrza (galeria) tego sklepu jest strasznie siermiężna!! To może mocno zniechęcać do odwiedzania tych sklepów przez klientów
zdjęć: 11
zdjęć: 120
zdjęć: 9
zdjęć: 79
29 listopada 2019
zdjęć: 6
26 listopada 2019
22 października 2019
28 września 2019
19 września 2019
Na portalu wiadomoscihandlowe.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.