REKLAMAATLANTA POLAND - BAKAL - ŚWIĘTA - BANER GŁÓWNY (GRUDZIEŃ 2019)

Carrefour Polska otworzył nowy supermarket sieci Supeco, czyli sklep będący połączeniem dyskontu i hurtowni cash &carry - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. To już trzecia placówka pod tym szyldem w Polsce i sygnał, że Carrefour chce rozwijać ten format sklepu w naszym kraju.

REKLAMAStoisko mięsne - belka w artykuła (14.11.-31.12.2019)
Dyscont Supeco w Tarnobrzegu

Dyscont Supeco w Tarnobrzegu (materiały własne)

Nowy sklep Supeco zostanie otwarty w Gostyniu przy ul. Energetyka 1D. Dwa pozostałe ruszyły w latach 2016-2017 i działają w Piekarach Śląskich oraz w Tarnobrzegu. Placówki działają w lokalizacjach po supermarketach sieci Carrefour, w miastach które liczą między 20 a 60 tys. mieszkańców. Supeco ma być pomysłem Carrefoura na podbicie rynków niewielkich miast, gdzie cena ciągle jest niezwykle ważna dla klienta. Jednocześnie operator chce zagospodarować rynek B2B, czyli ściągnąć do swoich hurtowni dyskontowych przedsiębiorców zarządzających sklepami, czy lokalami gastronomicznymi.

Warto dodać, że w sumie ponad 40 sklepów tej sieci działa w Rumunii i Hiszpanii, a pojedyncze placówki można znaleźć także we Francji, Włoszech i Polsce. Wydaje się, że nowy sklep w Gostyniu i wprowadzone w ciągu ostatnich lat modyfikacje w koncepcie, a także praca wykonana nad  lepszym dostosowaniem do potrzeb lokalnych rynków, sprawiły, że marka Supeco stała się gotowa na dalszą ekspansję na polskim rynku. Z nieoficjalnych informacji portalu wiadomoscihandlowe.pl wynika, że tak właśnie się stanie i można się spodziewać kolejnych dyskontów hurtowych w średniej wielkości miastach Polski.

- Carrefour jako sieć omnikanałowa chce oferować swoim klientom w Polsce najbardziej różnorodne możliwości zrobienia zakupów. Tym samym do naszej oferty hiper- i supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego, dołącza na stałe nowy format – marka Supeco o charakterze hurtowo-dyskontowym z szeroką i różnorodną ofertą skierowaną także do klientów biznesowych – mówi Christophe Rabatel, Prezes Carrefour Polska.

- Supeco to znana międzynarodowa marka sklepów, która ze względu na swój specyficzny profil i ofertę, posiada unikalny wizerunek zewnętrzny i wewnętrzny. Jesteśmy przekonani, że Supeco wraz ze wszystkimi swoimi zaletami, doskonale sprawdzi się na polskim rynku, gdzie klienci, w tym także mali przedsiębiorcy i właściciele firm z segmentu HoReCa, poszukują przede wszystkich wysokiej jakości produktów w atrakcyjnych cenach. Dzięki naszej skali, Carrefour może im to wszystko zagwarantować – dodaje Christophe Rabatel.

Przypomnijmy, że decyzja o przetestowaniu formatu łączącego dyskont z hurtownią zapadła w Carrefourze w 2014 r. (choć sam szyld zadebiutował dwa lata wcześniej w Hiszpanii) na poziomie grupy. Georges Plassat, ówczesny prezes, poprosił poszczególne oddziały firmy o sprawdzenie, jak koncept przyjmie się w danych krajach.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 6

  • 4
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 2
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~ter 2 9 dni temuocena: 100% 

    Fuuuuj, te sklepy wygladaja jakby krzyczaly: "Tu, tu badziewie, tanio, najgorsza jakosc, tanio, tandeta, chcocie po tandete !!!!!"

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Uuuu 1 13 dni temuocena: 100% 

    Nie chcę się czepiać ale stylistyka wnętrza (galeria) tego sklepu jest strasznie siermiężna!! To może mocno zniechęcać do odwiedzania tych sklepów przez klientów

    oceń komentarz
REKLAMA
do góry strony