REKLAMABelgian Meat Office - Baner Główny (16-30.09.2019)

(materiały prasowe)

Carrefour Polska uruchamia dla klientów test nowej usługi Scan & Go, która umożliwia ona skanowanie produktów za pomocą telefonu i mobilną płatność za zakupy za pomocą portfela elektronicznego Masterpass od Mastercard. Pierwsze testy nowej usługi są prowadzone „od kilku dni” w supermarkecie na warszawskiej Białołęce.

REKLAMAVITAKRAFT - VITA NATURE -BELKA W ARTYKUŁACH (15-30.09.2019)

Wdrożenie usługi samodzielnego skanowania i płatności mobilnych w przyszłości ograniczy kolejki przy kasach i przyspieszy czas obsługi klientów. Rozwiązanie Scan & Go jest obecnie dostępna w supermarkecie Carrefour na ul. Światowida 18 w Warszawie oraz w hipermarkecie Carrefour w Galerii Północnej w Warszawie. Wkrótce usługa zostanie wdrożona w kolejnych warszawskich sklepach, a docelowo ma być dostępna we wszystkich placówkach sieci w Polsce.

Aby skorzystać z usługi Scan & Go klient potrzebuje smartfona z systemem operacyjnym Android 4.4 albo iOS 8, lub ich nowszymi wersjami, i zainstalowaną najnowszą wersją aplikacji „Mój Carrefour”. Po wybraniu odpowiedniej opcji z rozwijanego menu bocznego można przystąpić do skanowania kodów kreskowych produktów za pomocą kamery w telefonie. Zeskanowane produkty są automatycznie dodawane do wirtualnego koszyka, a wartość zakupów jest sumowana. Dzięki na bieżąco wyświetlanej łącznej wartości zakupów klient ma pełną kontrolę nad sumą, którą zapłaci przy kasie.

Po zeskanowaniu wszystkich produktów należy podejść do kasy i zapłacić za zakupy w preferowany sposób: gotówką, kartą lub mobilnie z wykorzystaniem portfela elektronicznego Masterpass. W tym przypadku należy okazać w kasie kod, który generuje aplikacja po kliknięciu przez użytkownika przycisku „Zakończ zakupy”. Weryfikacja zeskanowanych wcześniej towarów odbywa się na podstawie algorytmu, dlatego klienci mogą być poproszeni o wyłożenie wybranych produktów na taśmę kasową. Możliwe jest również skorzystanie z płatności mobilnej jedynie do zapłacenia za zakupy, bez samodzielnego skanowania produktów. W takim przypadku skompletowane produkty skanuje kasjer. W przyszłości możliwa będzie opcja dokonania płatności mobilnej poza tradycyjną kasą.

- Już ponad 1/3 Polaków zdarza się kupować oraz płacić mobilnie, czyli za pomocą smartfona lub tabletu. To oczywiste, że wraz z rozwojem rynku technologii mobilnych i zasilaniem naszej bazy konsumentów młodymi klientami – ten odsetek będzie rósł – mówi Marcin Olech, dyrektor marketingu, usług i technologii cyfrowych w Carrefour Polska. – Dzięki Scan & Go chcemy zagwarantować im, że mogą odwiedzić sklep Carrefour i zrobić oraz zapłacić za zakupy tak jak chcą. Szybko i bezpiecznie – dodaje.

Płatności mobilne w ramach aplikacji „Mój Carrefour” są aktualnie oparte na portfelu elektronicznym Masterpass od Mastercard. Umożliwia on dodanie karty płatniczej do tego portfela i realizację płatności w sklepach Carrefour na podstawie ustalonego podczas rejestracji do portfela kodu PIN. Obecnie usługa umożliwia skorzystanie z kart Mastercard wszystkich banków-wydawców w Polsce, a w najbliższym czasie akceptowane będą również inne karty płatnicze i pozostałe portfele bankowe podłączone do usługi Masterpass. 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 5

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~milbar 2 ponad rok temuocena: 0% 

    bylam wczoraj na cotygodniowych zakupach, wczesniej zainstalowalismy aplikacje i mążmial ubaw skanując produkty, niczym 5 lat temu w Italii. Problemy zaczely sie przy stanowisku do placenia. w żaden sposób nie było możliwości zatwierdzić płatności, skaner nie przyjmowałkodu kreskowego transakci. Podszedł pracownik, nie miałpojęcia co robić, kilkukrotnie powtarzał czynności i nic. W między czasie powiedział, ze system nie działa tak jak powienien, co zdązylismy zauważyć. po 20 min, zaprosil nas do normalnej kasy, tam kasjer zeskanowałwszystkie produkty ponownie i gdy prxyszło do placenia kartą system sie zawiesił, kolejne 10 minut. W taki oto sposób chcąc zaoszczędzić czas przy kasie skanując samodzielnie produkty, zakupy trwały ok. godzinę dłużej niż zazwyczaj ( skanowwnie, problemyprzy stanowisku skan and go, zwyczajna kasa i awaria kasy). Dodatkowo, przez brak możliwości skan and go stracilismy 10% rabatu. Wielkie rozczarowanie i wstyd, a dla firmy kasa wyrzucona w bloto na reklamy

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~klient 1 ponad rok temuocena: 100% 

    W TESCO w Poznaniu przy ul. Serbskiej jest od początku 2017 roku usługa SCAN and SHOP. Bierze się skaner, skanuje towar wrzucany do wózka i na koniec bez wyciągania zakupów płaci się w kasie samoobsługowej. Tak więc TESCO było pierwsze...

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony