REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 03.10.2019)
Sklep Carrefour w Galerii Północnej

Sklep Carrefour w Galerii Północnej (mat. prasowe)

Carrefour Polska rozwija sprzedaż w modelu omnichannel wdrażając w swoich kanałach cyfrowych oraz sklepach stacjonarnych rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji. Inwestycja w nowe technologie pozwoli sieci na indywidualne dopasowywanie oferty do klientów, co poprawi doświadczenia konsumentów zwiększając komfort, szybkość i wygodę całego procesu zakupowego.

REKLAMAProxi Cloud Belka w artykułach_wrzesien

Carrefour Polska stawia na nowoczesne technologie i wzmacnia pozycję lidera przemian technologicznych. Przyjęta w 2017 roku strategia omnikanałowości i transformacji digitalowej zaowocowała wdrożeniami innowacyjnych projektów, usług i produktów, które stanowią odpowiedź na zmieniające się oczekiwania i zwyczaje współczesnych konsumentów.

- Obecnie Carrefour wprowadza w swoich kanałach sprzedażowych rozwiązania oparte na algorytmach AI i personalizacji pozwalające poznać preferencje zakupowe naszych klientów i na tej podstawie dopasowywać ofertę handlową do każdego z odbiorców osobno - mówi Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych Carrefour Polska. Przekłada się to na szereg udogodnień procesu zakupowego, które odczują zarówno klienci e-commerce, sklepów stacjonarnych, jak również użytkownicy aplikacji mobilnej „Mój Carrefour” – dodaje.

Dzięki technologii AI i personalizacji ścieżka zakupowa klienta sieci staje się prostsza, szybsza i bardziej intuicyjna. Klienci e-commerce otrzymują podpowiedzi produktów, którymi mogą być zainteresowani, dopasowane do ich indywidualnych preferencji na podstawie np. historii zakupowej czy stanu produktów wrzuconych do koszyka. Również wyszukiwarki e-commerce i aplikacji mobilnej pomagają w sprawniejszym odnalezieniu produktów, którymi klient może być zainteresowany. Ponadto, użytkownicy aplikacji mobilnej otrzymują spersonalizowane kupony zniżkowe oraz dopasowane gazetki promocyjne. Z personalizacji skorzystają również użytkownicy kart lojalnościowych, dla których indywidualnie przygotowywane będą rabaty.

Wprowadzenie rozwiązań z obszaru sztucznej inteligencji jest wynikiem współpracy sieci z firmą Synerise – jedną z najszybciej rozwijających się spółek technologicznych – w ramach której technologia Synerise zostanie wykorzystana m.in. do stworzenia pełnego obrazu klienta, analizy Big Data oraz personalizacji komunikacji oraz działań promocyjnych.

- Bardzo cieszymy się na współpracę z tak otwartym na innowacje klientem jakim jest Carrefour. Zależy nam, aby w każdym sektorze pracować z liderem, z którym tworzymy standardy, by następnie skalować się dynamicznie na nowe rynki - mówi Jarosław Królewski, CEO Synerise.

Carrefour oraz Synerise będą również pracować nad innowacjami dla całego sektora handlu detalicznego.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~RabeMi 1 7 dni temu

    Fajnie Fajnie a gdzie w tym wszystkim jest miejsce dla ludzi

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony