REKLAMAMASPEX - Baner Główny (01-16.10.2019)
Carrefour Marketplace działa już w wersji beta

Carrefour Marketplace działa już w wersji beta (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MP)

W ostatnich dniach sieć Carrefour uruchomiła w Polsce usługę Marketplace. Na razie projekt dostępny jest w wersji beta, pod adresem beta.carrefour.pl.

REKLAMA

- Marketplace zaoferuje towary, które do tej pory były niedostępne w stacjonarnych sklepach sieci, a zapewnią je współpracujący z Carrefour zweryfikowani sprzedawcy - zapowiada sieć handlowa. - Po dokonaniu zakupu klienci, korzystający z Carrefour Marketplace, będą mogli wybierać między dostawą kurierską, a odbiorem w sklepie Carrefour w ramach usługi click&collect - dodaje polski odział Carrefoura.

Usługa click&collect będzie początkowo dostępna tylko dla produktów z portfolio Carrefour, a później zostanie rozszerzona również o pozostałych sprzedawców.

Carrefour Marketplace to "internetowy targ" - usługa pozwalająca producentom żywności i innych wyrobów sprzedawać produkty za pośrednictwem strony internetowej Carrefoura. Francuska grupa dzieli się z użytkownikami Marketplace swoim know-how, daje łatwy dostęp do licznej grupy klientów oraz wspiera sprzedaż.

Pieniądze zarobione dzięki sprzedaży przez Marketplace wypłacane są przez Carrefoura użytkownikom platformy dwa razy w miesiącu. Osiągnięcie celów sprzedażowych nagradzane jest premiami. Wprowadzenie produktu do sprzedaży za pośrednictwem Marketplace może z czasem przerodzić się w głębszą współpracę z Carrefourem - przykładowo, docelowo produkty trafić mogą do hipermarketów sieci.

– Marketplace to platforma, dzięki której nasi klienci zyskają dostęp do jeszcze szerszej oferty różnorodnych produktów wysokiej jakości oraz godnych zaufania sprzedawców, natomiast nasi partnerzy biznesowi skorzystają na wsparciu marketingowym dużej sieci handlowej oraz atrakcyjnych warunkach współpracy – mówiła wiosną br. podczas konferencji prasowej Bożena Nawara-Borek, dyrektor działu handlowego Marketplace w Carrefour Polska.

Carrefour będzie pełnić w platformie dwie role: sprzedającego i jednocześnie operatora stanowiącego wsparcie dla pozostałych stron korzystających z Marketplace – klientów indywidualnych oraz firm trzecich oferujących swoje produkty. – To model znany z Allegro, eBay’a czy Amazona, tyle że w przeciwieństwie do nich zaproponujemy katalog produktów, co znacznie ułatwi wyszukiwanie ofert – przekonywała Bożena Nawara-Borek, zaznaczając przy tym, że w grę wchodzą produkty z takich kategorii jak elektronika, dom i ogród czy moda.

Plany wystartowania w Polsce z konceptem Marketplace pokazują, że francuska sieć wierzy w potencjał polskiego rynku e-commerce. To także kolejny dowód na to, iż zmieniło się podejście firmy do rozwoju internetowego biznesu w naszym kraju. Przypomnijmy, Carrefour jeszcze kilkanaście miesięcy temu nie miał w Polsce swojego sklepu internetowego. Sklep eCarrefour.pl wystartował w 2015 r. i początkowo obejmował tylko asortyment przemysłowy. Żywność do e-sklepu sieci wprowadzono na jesieni minionego roku. W międzyczasie stopniowo rozwijano dostępność eCarrefour.pl o kolejne miasta.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 6

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 4
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (3)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Karol 3 ponad rok temu

    A zakupy spożywki będą tylko z e-carrefour? toż to żaden marketplace co najwyżej kanał e-commerce do sprzedaży własnych towarów

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~P. 2 ponad rok temuocena: 0% 

    Do ~`nickowski jak widzisz i jeśli czytasz ze zrozumieniem, to jest wersja beta, czyli testy, uczenie się trójstronne etc. Sprawdzają czy i jak wszystko działa.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~nickowski 1 ponad rok temuocena: 0% 

    Slabo to wygląda. Dużo jest zaciąganych produktów z samego carrefoura. Oferta w kosmetykach uboga. W pielęgnacji głównie jedna marka.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony