REKLAMAPRIM (KABANOS) - Baner Główny (03-16 kwietnia 2020)
Christophe Rabatel, prezes Carrefour Polska

Christophe Rabatel, prezes Carrefour Polska (for. materiały prasowe)

Carrefour Polska przyspiesza inwestycje w rozwój centrów produkcji, czyli mini zakładów wytwarzających wysokojakościowe produkty: pieczywo, wędliny i mięsa wędzone oraz ryby wędzone, które zlokalizowane są na terenie hipermarketów Carrefour.

REKLAMA

Celem inwestycji jest zwiększenie konkurencyjności największych sklepów należących do sieci w Polsce oraz wzmocnienie ich roli na lokalnym rynku handlowym, rozwój wysokojakościowej produkcji pod marką własną, a także zaoferowanie jej w jak największej liczbie sklepów w ramach lokalnego modelu omnikanałowego.

Carrefour inwestuje w Polsce w rozwój i doskonalenie oferowanego klientom środowiska omnikanałowego. W realizowanym przez sieć modelu obejmującym hiper- i supermarkety, sklepy osiedlowe i specjalistyczne, sklepy dyskontowo-hurtowe oraz sklep internetowy, te największe zyskały nową rolę. Dzięki powstaniu w nich centrów produkcji, efektywniej wykorzystują swoją powierzchnię przygotowując wysokojakościowe produkty na potrzeby własne, a także dla mniejszych sklepów Carrefour działających w okolicy oraz dla sklepu internetowego.

Dzięki takiemu podejściu firma jest w stanie zagwarantować taki sam standard jakościowy i maksymalnie skrócić łańcuch dostaw, aby oferować klientom najwyższą jakość produktów w rozsądnej cenie. Obecnie w centrach produkcji Carrefour Polska wytwarzane jest pieczywo, wędliny i mięsa wędzone oraz ryby wędzone.

- Celem Carrefour Polska jest stworzenie dla klientów referencyjnego środowiska omnikanałowego, doskonale łączącego wszystkie nasze sklepy tradycyjne, sklep internetowy oraz usługi i rozwiązania digitalowe. Jednocześnie, chcemy stać się w Polsce liderem transformacji żywieniowej dla wszystkich, oferując klientom żywność wysokiej jakości w przystępnej cenie – mówi Christophe Rabatel, prezes Carrefour Polska.

- Inwestycje w centra produkcyjne przybliżają nas do realizacji obu tych celów. Z jednej strony nasze hipermarkety oferują klientom najwyższej jakości produkty wytwarzane przez najlepszych fachowców na miejscu w sklepie pod marką Carrefour, a z drugiej tą samą ofertę możemy zaoferować lokalnym klientom w mniejszych naszych sklepach w okolicy oraz w Internecie. Nie bez znaczenia jest też fakt nowej roli hipermarketów, które dzięki zwiększaniu swojej produktywności i oferty produktów wysokiej jakości, stają się dużo bardziej konkurencyjne na lokalnych rynkach - dodaje Rabatel.

Pierwszym rodzajem centrów produkcji są Nasze Wędzarnie. Obecnie w Polsce działa jedna wędzarnia centralna, która przez magazyn centralny Carrefour zaopatruje około 160 sklepów na terenie całego kraju, a także 16 regionalnych centrów produkcji zlokalizowanych w hipermarketach Carrefour, które zaopatrują sklepy w najbliższej okolicy.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMARetail FMCG Congress - Half Page - marzec-kwiecień 2020
do góry strony