REKLAMANaturio - baner główny - grudzień_styczeń
Hipermarket Carrefour, Posnania, kiosk informacyjny

Hipermarket Carrefour, Posnania, kiosk informacyjny (fot. mat. prasowe)

W 2019 r. Carrefour po raz pierwszy wesprze ok. 20 start-upów, które rozwijają innowacyjne projekty, mające zastosowanie w sektorze detalicznym. Pomoc będzie udzielana za pośrednictwem inkubatora Showroomprivé’s Look Forward. Obecnie trwa proces wybierania najbardziej obiecujących przedsięwzięć.

REKLAMAPszczółka - Belka w artykułach - Chochliki (17-20.12.2018)

Showroomprivé to serwis sprzedażowy online, który od trzech lat prowadzi własny inkubator biznesowy. Carrefour przystąpił do strategicznej współpracy partnerskiej z inkubatorem i utworzy w nim „biuro detalu”, które następnie będzie sponsorował. Od stycznia 2019 r. detalista rozpocznie finansowanie wybranych projektów – łącznie ma ich być ok. 20. Każdy start-up może liczyć na dofinansowanie w wysokości 100 tys. euro.

Pierwsza runda selekcji projektów miała miajsce 21 listopada. W panelu uczestniczyli Thierry Petit, CEO firmy Showroomprivé, Frédéric Bille, CEO firmy Beauté-Privée oraz Clément Marty, dyrektor ds innowacji Grupy Carrefour. Spośród 30 zgłoszonych star-upów wybrano 18, ich lista zostanie ujawniona w styczniu 2019 r.

Wsparcie ze strony Showroomprivé będzie polegało m.in. na udostępnieniu młodym firmom siedzib we Francji i Europie, świadczenie usług w preferencyjnych cenach – będą to narzędzia marketingowe, systemy płatności, dostęp do chmury obliczeniowej, zniżki na usługi bankowe i pocztowe. W ramach pomocy start-upy otrzymają też lepsze profile w serwisie – sesje zdjęciowe, prezentacje wideo, narzędzia analityczne, prezentacje produktów – a tym samym lepszy dostęp do ekosystemu liczącego 30 mln członków i 2 tys. firm partnerskich.

Carrefour poza gotówką będzie służył także wsparciem eksperckim. Wybrane start-upy będą mogły korzystać z indywidualnego wsparcia specjalistów firmy, którzy będą ich trenować w umiejętnościach biznesowych – marketingu, logistyce, e-commerce itd. Innowatorzy uzyskają możliwość sprzedaży swojej oferty za pośrednictwem Carrefoura – we Francji i na rynku międzynarodowym. Będą też mieli dostęp do innowacyjnego ekosystemu Grupy, m.in. do inkubatorów, funduszy inwestycyjnych oraz międzynarodowego monitoringu rynku.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony