02.02.2017 / 15:29
StoryEditor

Carrefour wydał książkę kucharską „Z miłości do smaku”

Książka „Z miłości do smaku” od Carrefour Polska (materiały prasowe)
Sieć Carrefour Polska wydała własną książkę kucharsko-lifestylową, pt. „Z miłości do smaku”, której tematem przewodnim są kuchnia, ucztowanie, zdrowie i dobre samopoczucie. Partnerami projektu są Grupa Orbis, Instytut Francuski oraz SGGW. 15 tys. egzemplarzy książki trafi do sprzedaży na przełomie I i II kw. br., publikację będzie można kupić w hipermarketach Carrefour oraz wybranych supermarketach.

Publikacja łączy w sobie różnorodność smacznych i zdrowych potraw przygotowanych przez wybitnych polskich i francuskich kucharzy i pasjonatów gotowania, z ciekawostkami kultur...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.04.2024 / 17:16
StoryEditor
Barbiecue Sauce czyli różowy sos kanapkowy Barbie marki Heinz we współpracy z Mattel już w sklepach
Barbiecue Sauce, różowy sos kanapkowy Barbie firmy Heinz we współpracy z Mattel (fot. Mattel)
Sos różowy jak sukienka czy samochód lalki Barbie, właśnie taki produkt wprowadził na rynek Kraft Heinz we współpracy z Mattel, producentem lalki Barbie. Jak tłumaczą marki, produkt powstał w odpowiedzi na ogromne zapotrzebowanie na taki produkt po premierze filmu „Barbie”.

"Dostępny od dziś w Wielkiej Brytanii i Hiszpanii, ten różowy wegański majonez z sosem BBQ jest kontynuacją zeszłorocznego szaleństwa na Barbiecore, kiedy Heinz drażnił swoich f...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2024 / 15:49
StoryEditor
Ikea startuje z zupełnie nowym formatem. Do studia planowania dodaje część handlową
Studio planowania i zamówień Ikea w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach (Ikea)
Studio planowania i zamówień Ikea w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach (Ikea)fot. Ikea
Studio planowania i zamówień Ikea w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach (Ikea)
Studio planowania i zamówień Ikea w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach (Ikea)fot. Ikea
Studio planowania i zamówień Ikea w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach (Ikea)
Studio planowania i zamówień Ikea w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach (Ikea)fot. Ikea
Studio planowania i zamówień Ikea w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach (Ikea)
Studio planowania i zamówień Ikea w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach (Ikea)fot. Ikea
Studio planowania i zamówień Ikea w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach (Ikea)
Studio planowania i zamówień Ikea w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach (Ikea)
Studio planowania i zamówień Ikea w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach (Ikea)
Studio planowania i zamówień Ikea w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach (Ikea)
Klienci centrów handlowych widząc mały lokal sieci Ikea, w którym można zlecić zaprojektowanie kuchni lub szaf nie będą już dziwić się, że nie można nic tam kupić "od ręki". Sieć meblowa postanowiła rozszerzyć ofertę takich lokali o najpopularniejsze produkty, a pierwsze studio planowania i zamówień Ikea wraz z częścią sklepową otwarto w Gliwicach.

Ikea do tej pory mocno dzieliła sklepy oraz studia planowania i zamówień. Te pierwsze, działające już wyłącznie w formacie hipermarketu, to dwupiętrowe sklepy z pełną ofertą sie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. kwiecień 2024 09:53