REKLAMAKongres SŁODYCZE I PRZEKĄSKI 2017 - duży banner
Hipermarket sieci Carrefour w Warszawie

Hipermarket sieci Carrefour w Warszawie (materiały własne)

Dla polskiego konsumenta coraz ważniejsze produkty regionalne. Niemal wszyscy operatorzy – od Tesco i Biedronki po E.Leclerc i Chatę Polską, chcą wykorzystać ten trend, aby ściągnąć do sklepów zainteresowanych klientów, którzy są w stanie zapłacić nieco więcej za produkty lokalne i tradycyjne. Sieć Carrefour pokazała ostatnio, że chce ofertę regionalną budować w sposób bardzo intensywny.

REKLAMAFBKCH - Belka w artykułach

Kuchnie świata, które znamy także z innych sklepów, są obecne w hipermarketach Carrefoura od dłuższego czasu. Produkty z kilku wybranych krajów lub regionów świata otrzymały dedykowany regał, który ułatwiał ich odnalezienie w sklepie. Firma zaproponowała nie tylko produkty na półkach, ale także specjalne, samodzielne stoiska z produktami orientalnymi (Bliski Wschód, Kraje Iberyjskie) czy azjatyckimi (Japonia).

Kilka miesięcy temu w polskich sklepach francuskiej sieci pojawił się koncept, w ramach którego zaprezentowano ofertę piw regionalnych. Całość zobrazowana została mapą Polski, na której opisano region i miasto, w którym wyprodukowano daną markę piwa.

Teraz Carrefour poszedł o krok dalej i połączył oba koncepty (kuchni świata i piw regionalnych). Dotychczas produkty z różnych części kraju - obecne w ofercie sklepów - były eksponowane na półkach w podziale na konkretne kategorie produktowe. Firma postanowiła to zmienić i wprowadzić dodatkowo regały poświęcone wybranym regionom kraju. Mamy więc dobrze wyeksponowane produkty z Kujaw i Mazowsza, Lubelszczyzny i Podlasia, oraz Wielkopolski.

Dział z produktami regionalnymi stał się elementem szerszego konceptu, w skład którego wchodzą także produkty Bio i towary specjalistyczne (bez cukru, bez glutenu, bez laktozy, itd.).

Co ciekawe, oprócz stałego działu z produktami z różnych części kraju Carrefour zdecydował się na stworzenie specjalnych czasowych ekspozycji. W ostatnim czasie firma eksponowała kilkadziesiąt produktów ze Śląska i okolic.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 5

  • 4
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"