REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 03.10.2019)
Hipermarket sieci Castorama

Hipermarket sieci Castorama (Castorama Polska)

W sieci sklepów grupy Kingfisher, do których należy m.in. Castorama Polska  sprzedaż produktów z kategorii produktów ekologicznych, czyli przyjaznych środowisku oraz wspierających oszczędność energii i wody w domu kształtuje się obecnie na poziomie 30 proc., a zgodnie z założeniami w roku 2020 ma wzrosnąć do 50 proc. wszystkich produktów.   

REKLAMAVITAKRAFT - VITA NATURE -BELKA W ARTYKUŁACH (15-30.09.2019)

Rośnie liczba konsumentów, którzy przywiązują wagę do ekologii, co przekłada się na ich wybory w codziennym życiu. Nieprzetworzona żywność, naturalne kosmetyki czy środki czystości od dawna cieszą się popularnością. Coraz wyraźniejszym trendem jest również wybór przyjaznych dla środowiska elementów wyposażenia domu i ogrodu. Aż 84 proc. respondentów dostrzega zagrożenia związane z ekologią – zmiany klimatyczne lub zanieczyszczenie środowiska – wynika z badania CBOS "Polacy wobec zmian klimatu". To jasny sygnał dla rynku, że konsumenci będą poszukiwać produktów przyjaznych środowisku.

Wychodząc naprzeciw rosnącej potrzebie, Castorama Polska konsekwentnie prowadzi działania w kierunku edukacji ekologicznej oraz rozbudowuje ofertę.

Sieć postawiła na produkty wspierające tworzenie zrównoważonych, bardziej ekologicznych i przyjaznych domów. Firma systematycznie buduje i wzbogaca swoją ofertę o przedmioty umożliwiające wprowadzenie prostych zmian oraz rozwiązań, które charakteryzują się dbałością o środowisko oraz zdrowie i samopoczucie domowników. Jednym z takich przykładów jest nowa oferta farb do wnętrz pod marką własną GoodHome, stworzona w duchu zrównoważonego rozwoju. Poza walorami użytkowymi, farby te wyróżniają się składem. Produkowane są bowiem na bazie wody, co przekłada się na niską emisję związków lotnych do powietrza.

– Zgodnie z przyjętą strategią, nie tylko dbamy o odpowiedni dobór naszych produktów, ale również chcemy inspirować do wybierania materiałów ekologicznych, wolnych od toksyn i pozyskiwanych z naturalnych surowców – tłumaczy Paweł Świętochowski, kierownik ds. relacji biznesowych i projektów społecznych Castorama Polska.

Celem Spółki jest również proponowanie produktów i usług, które pozwolą nabywcom na oszczędność oraz dłuższą eksploatację urządzeń. Przygotowanie takiej oferty to spore wyzwanie, które wiąże się m.in. z wyborem materiałów nadających się do recyklingu czy projektowaniem produktów pod kątem niskiego zużycia energii oraz dłuższego ich wykorzystania. Bardzo duże znaczenie w całym procesie eksploatacji przedmiotów odgrywa również właściwy serwis. – Przedłużenie życia produktów wspiera obniżenie poziomu zanieczyszczenia środowiska, dlatego w sklepach sieci Castorama oferujemy naszym klientom możliwość skorzystania z usług serwisów w okresie gwarancyjnym i po jego zakończeniu – mówi Paweł Świętochowski.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony