REKLAMAJACOBS - ZIARNA - BANER GŁÓWNY (01-15.10.2019)

(mat. prasowe)

Castorama wprowadza nową markę i prezentuje katalog „Projekt łazienka 2019”. Oferta marki GoodHome została przygotowana w oparciu o badania przeprowadzone na kilkutysięcznej grupie osób z różnych krajów, w tym 1000 Polaków.

REKLAMA

„Projekt łazienka 2019” to katalog w pełni ilustrujący nowe, projektowe podejście Castoramy do realizacji domowych metamorfoz. Na jego łamach po raz pierwszy pokazano asortyment międzynarodowej marki GoodHome – stworzonej po to, aby każdy mógł ulepszyć wnętrze swojego domu czy mieszkania, niezależnie od umiejętności, dostępnej przestrzeni czy możliwości finansowych.

Tworząc nową markę Castorama zaprosiła do udziału w ankiecie grupę 1000 Polaków, a następnie opracowała ofertę w pełni odpowiadającą indywidualnym oczekiwaniom. Jak pokazały badania, jedną z podstawowych potrzeb związanych z łazienką jest odseparowanie się od najbliższego otoczenia – 23 proc. osób przyznaje, że korzystały z łazienki jako miejsca odosobnienia od rodziny, partnera lub dzieci. Dla innych łazienka jest przestrzenią do relaksu i dbania o siebie – zajmuje to średnio 9,3 dnia w roku! Aż 5,4 dni rocznie spędzamy w łazience na „domowym SPA”, i co ciekawe 6 dni na nadrabianiu zaległości w odpowiadaniu na e-maile/SMS-y lub słuchaniu muzyki czy podcastów.

Ta wspólna przestrzeń bywa również źródłem konfliktów. Jak przyznaje 33 proc. ankietowanych, ich największą frustrację wzbudza mąż/chłopak. Dla 41 proc. osób najbardziej irytujące jest, gdy ktoś zużywa ostatnią rolkę papieru toaletowego, ale go nie uzupełnia, a 40 proc. nie znosi widoku włosów w odpływie wanny lub pod prysznicem. Natomiast 29 proc. denerwuje się na innych członków rodziny, gdy spędzają oni w łazience zbyt dużo czasu.

Ankietowani przyznają również, że w łazience ma miejsce wiele ważnych wydarzeń, np. istotne rozmowy telefoniczne (47 proc.), pocieszanie kogoś (14 proc.) czy osiągnięcie pożądanej wagi (14 proc.). Respondenci przywoływali także chwile związane z rodzicielstwem, np. pierwszą kąpiel dziecka, naukę korzystania z nocnika, naukę golenia się, zerwanie z kimś, a nawet poród (1 proc.).

Statystyczny dorosły Polak w ciągu swojego życia spędza w łazience aż 566 dni! Godziny szczytu zazwyczaj przypadają na 7.00 – czas porannych przygotowań. Jak obliczono, mężczyznom mycie i golenie zajmuje średnio 33 minut dziennie, a kobietom makijaż i zabiegi pielęgnacyjne zajmują 40 minut. Natomiast przygotowania do snu zajmują nam średnio 11 minut.

- Co prawda łazienka nie jest największym pomieszczeniem w domu, ale badania jasno pokazują, że oczekujemy od niej naprawdę wiele. Właśnie dlatego stworzyliśmy kolekcje prostych, innowacyjnych i przyjaznych środowisku produktów oraz usług dostępnych pod marką GoodHome, które ułatwią remont i unowocześnianie łazienek każdemu, niezależnie od dostępnego metrażu czy możliwości finansowych – mówi Beniamin Schön, Dyrektor ds. Klienta i Digitalu.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony