REKLAMAPartner Logistic - baner główny (18-31.05.2020 r.)

(mat. prasowe)

Grupa CCC równolegle z odmrażaniem gospodarki w Polsce i otwarciem sklepów rozpoczyna kampanię „Tęskniliśmy za Wami”, w której proponuje klientom atrakcyjne promocje na asortyment dostępny w salonach stacjonarnych. Łącznie Grupa w Polsce otworzyła już 470 sklepów oraz 173 w Europie.

REKLAMAPolska Grupa Rybna - Morex - Makrela - Belka w artykule (18-25.05.2020)

W okresie zamknięcia sklepów i funkcjonowania wyłącznie sprzedaży online, marka zintensyfikowała obecność w mediach społecznościowych, szczególnie na Instagramie, gdzie umożliwiła klientom zakupy i liczne akcje contentowe. W ostatnich ośmiu tygodniach brand rozpoczął współpracę z blisko 200 influencerami.

Intensyfikacja działań na Instagramie jest także dodatkowym wsparciem w ramach omnichannelowego modelu sprzedaży CCC, bazującego na sprzedaży online i offline. CCC stopniowo ponownie otwiera swoje sklepy stacjonarne po decyzji o odmrożeniu gospodarki. W I etapie od 20 kwietnia otwarto ponad 130 sklepów w parkach handlowych w mniejszych miejscowościach w całej Polsce. 4 maja Grupa otworzyła łącznie 470 sklepów (spośród 1219 w całej Europie) w centrach handlowych. Tym samym, po zakończeniu kampanii #hometimestories odnoszącej się do konieczności izolacji w domach firma rozpoczyna kampanię pod hasłem „Tęskniliśmy za Wami” i kieruje do klientów specjalne akcje rabatowe, obejmujące cały asortyment dostępny w sklepach stacjonarnych.

W okresie zamknięcia sklepów blisko 200 influencerów o zasięgach na poziomie ok. 20-50 tys. followersów prezentowało na swoich profilach obuwie marek z portfolio CCC. W ramach aktywności oferowali oni obserwującym unikalne kody rabatowe, które umożliwiały zakupy ze zniżką w sklepie online CCC. Sieć współpracuje także długoterminowo z kilkudziesięcioma najbardziej wpływowymi influencerami m.in. ekspertkami modowymi, stylistkami, trenerkami sportowymi, czy blogerkami parentingowymi.

– CCC od dawna wykorzystuje Instagram nie tylko do budowy wizerunku, ale także rozwoju sprzedaży. Instagram doskonale sprawdza się w budowaniu społeczności wokół produktu, a czas pandemii jeszcze wyraźniej pokazał, że utrzymywanie stałego kontaktu z klientami i przyjaciółmi marki jest niezwykle istotne i przekłada się na zaangażowanie i decyzje zakupowe. Konto CCC na Instagramie ma już ponad 200 tysięcy obserwujących, a mistrzem w budowaniu zaangażowanej społeczności jest marka DeeZee, której konto śledzi ponad pół miliona osób. To największe konto modowe w Polsce, a cały czas rośnie. Planujemy dalsze rozszerzanie wykorzystania kolejnych mediów społecznościowych jako istotnych kanałów wizerunkowych i sprzedażowych, bo widzimy, że po pierwsze nasi klienci chcą być w nich obecni razem z nami, a po drugie chętnie przechodzą ze świata online do offline. Wchodzimy w fazę stopniowego powrotu do normalności komunikacyjnej po COVID-19. Otwieramy sklepy i w związku z tym przygotowaliśmy szereg aktywności pod hasłem „Tęskniliśmy za Wami” – mówi Jakub Grzelak, Dyrektor Sprzedaży Grupy CCC.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Paweł 2 16 dni temu

    Moje postulaty do zarządców centrów handlowych w związku z ich stanowiskiem: Paweł Szymański 7 postulatów jak zobowiązanie 777: 1. ,,z zachowaniem zwiększonych rygorów higienicznych"- kłamstwo. Wynajmujący wręcz odwrotnie, namawiają do otwierania sklepów. Nikt od najemców nie wymaga zwiększenia rygorów. Proszę o odpowiedź, które G.H. poinformowały najemców ilu klientów może przebywać w ich sklepach? To obowiązk wynajmującego a nie najemcy!!! Jak sprawdzacie normy sanitarne? 2. ,,Polacy chętnie przychodzą na konkretne zakupy"- zakłamujecie rzeczywistość. Frekwencja jest zdecydowanie mała. Konwersja jest wysoka, bo faktycznie przychodzący= kupujący. Jednak ilość transakcji jest zdecydowanie mniejsza rok do roku 3. ,,ani opłat eksploatacyjnych; tym kosztem zostali w całości obciążeni Wynajmujący"- to dlaczego wysyłacie umowy i faktury za przechowywanie towaru? 4. ,,rozpoczął się również bieg trzymiesięcznego terminu"...- to nie wasza dobra wola, tylko przepisy ustawowe 5. ,,,Najemcy, któ

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Ob serwator 1 20 dni temu

    Czy CCC otworzyło sklepy we wszystkich galeriach, czy częściowo podobnie jak Empik, LPP?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMAB-BIO lody - Half Page (21.05.-04.06.2020 r.)
do góry strony