REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-31.07.2020)

(mat. prasowe)

CCC, lider sektora obuwniczego w Europie Środkowo-Wschodniej, wraz ze stopniowym wychodzeniem z lockdownu i wprowadzeniem do sklepów kolekcji SS20, rozbudowuje ofertę o kolejne marki premium i proponuje klientom rozszerzony wybór akcesoriów. Celem jest wzmocnienie pokrycia wszystkich segmentów cenowych dla różnych grup wiekowych i jednocześnie odpowiedź na rosnący popyt na obuwie sportowe oraz dziecięce.

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

W obecnej kolekcji pojawiły się nowe marki premium: Bugatti i Tom Tailor, Mustang, Igor oraz Relife. Grupa po otwarciu sklepów zaobserwowała rosnącą liczbę zakupów stacjonarnych poprzedzonych odwiedzinami w kanale internetowym (tzw. efekt ROPO, Research Online, Purchase Offline).

Ze względu na zacieranie się sezonów pogodowych, oraz trwające wychodzenie Polski jak i krajów europejskich z lockdownu sprzedaż obuwia coraz bardziej koncentruje się wokół produktów całorocznych i casualowych, takich jak półbuty, sneakersy, obuwie sportowe, baleriny czy mokasyny. Grupa CCC zwiększyła istotnie rozpiętość produktową, różnorodność modeli w zakresie obecnych marek oraz wprowadziła nowe marki obce, w tym sportowe i inne, również z segmentu premium. Duża część oferty kierowana jest do rodzin.

Klienci CCC w kolekcji SS20 mogą wybierać obuwie na co dzień wpisujące się w aktualne trendy modowe, m.in. naturalne odcienie (słoma, plecionki, rafia), zwierzęce wzory, kolory pastelowe, wzory dla mamy i córki (trend like mother like daughter), ale także neonowa zieleń, pomarańcz oraz róż czy kolorowe mokasyny.

Popyt na rynku stopniowo odbudowuje się. Dużą popularnością cieszą się także silne marki grupy jak Gino Rossi, Lasocki, Sprandi, Jenny Fairy oraz DeeZee. Zgodnie z przewidywaniami CCC przy niższym rok do roku traffiku sklepy odnotowują lepszą konwersję (przychodzą osoby z konkretną potrzebą zakupową). Gros klientów preferuje płatności bezgotówkowe i oczekuje dłuższego czasu na zwrot (w sklepach CCC jest on wydłużony do 60 dni).

Rośnie znaczenie m-commerce w sprzedaży online/ omnichannel. Sytuacja związana z pandemią Covid-19 wzmocniła ten trend. Rosnąca liczba osób przed przyjściem do sklepu ogląda produkty online w kanale mobilnym m-commerce (aplikacja i strona www z urządzeń mobilnych) czytając także o aktualnych trendach, oglądając stylizacje. 

Dzięki silnie rozwiniętej analityce danych CCC dostosowuje ekspozycję sklepów i akcje promocyjne do aktualnych potrzeb klientów. Dodatkowo aplikacja CCC z funkcją „Swipe" (podoba/nie podoba się) – wyszukiwanie poprzez ocenianie produktów dostępnych w sklepie – służy jako dodatkowe narzędzie pomagające Grupie w odpowiednim doborze produktów do przyszłych kolekcji, zarządzaniu portfolio produktowym i jak najlepszym odpowiadaniu na oczekiwania klientów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
do góry strony