31.08.2016 / 13:33
StoryEditor

Celpol produkuje ciastka 3D

Dystrybucja przestrzennych ciastek Celpolu ruszy w połowie września (Fot. Celpol)
Specjalizująca się w ciastkach firma Celpol z Łasku koło Łodzi rozpoczęła produkcję przestrzennych ciastek w kształcie domków – dowiedziały się „Wiadomości Handlowe”. Dystrybucja produktów, które konsumenci mogą wielokrotnie składać, ruszy w połowie września.

Opracowana z myślą o ofercie bożonarodzeniowej nowość Celpolu to pokryte cienką warstwą czekolady herbatniki o wymiarach 5x5x6 cm w kształcie domków o dwuspadzistych dachach o r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.04.2024 / 23:23
StoryEditor
Carrefour zapłaci klientom za używane ubrania. Sprawdź ile można zarobić?
Ubrania Do Oddania
Sieć Carrefour płaci za używane ubrania. Firma rusza w Polsce z drugą odsłoną akcji, której celem jest pobudzenie drugiego obiegu na rynku odzieży. W ramach projektu realizowanego z marką Ubrania Do Oddania sieć zachęca swoich klientów do oddawania używanych ubrań zamiast wyrzucania ich do śmieci. W ramach tej edycji akcji, za każde oddane 10 sztuk odzieży, butów lub akcesoriów, klient otrzyma e-kupon o wartości 10 zł na zakupy w sklepach tej sieci.

Firma Carrefour podkreśla, że kultura wyrzucania używanej odzieży w ciągu ostatnich lat zdecydowanie przybrała na sile. Obecnie przemysł tzw. fast fashion jest odpowiedzialny za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.04.2024 / 08:30
StoryEditor
Bricomarche podsumowuje pierwszy kwartał. Sieć zrealizowała już ponad 40 proc. z planu tegorocznych otwarć
Bricomarche w nowych lokalizacjach (fot. Bricomarche)
Od stycznia 2024 r. w Polsce sieć otworzyła 11 nowych placówek, co oznacza, że otworzyła już ponad 40 proc. z zaplanowanych na ten rok sklepów.

Marka przekroczyła pułap 200. punktów sprzedaży w Polsce i wzmocniła swoją pozycję m.in. w woj. podkarpackim, lubelskim oraz śląskim. Od stycznia do końca marca łączna powierzch...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. kwiecień 2024 16:42