REKLAMABIZERBA - Baner Główny (listopad)

W 2016 r. na rynku handlowym przybyło 470 000 mkw. nowej powierzchni handlowej. Deweloperzy w tym roku również nie zwalniają tempa. W dobie konkurencyjności inwestorzy widząc zapotrzebowanie klientów, podczas planowania oferty stawiają nie tylko na funkcję podstawową centrum handlowego. Coraz większą część obiektów zajmują punkty gastronomiczne, usługowe czy też rozrywkowe.

REKLAMAEC Alkohole - belka w artykułach - DRINCO II
Wizualizacja CH Tkalnia

Wizualizacja CH Tkalnia (mat. prasowe)

W ostatnich latach funkcja centrum handlowego uległa dużej modyfikacji. Deweloperzy koncentrują się na inwestycji w bogatą ofertę pozazakupową w celu wydłużenia czasu spędzanego przez klientów w centrach handlowych i wyróżnienia się na konkurencyjnym rynku. Poszerzają się zarówno oferty rozrywkowe, rekreacyjne jak i strefy gastronomiczne. Jeszcze kilka lat temu zajmowały 5-7 % powierzchni centrum handlowego, obecnie współczynnik wzrósł do około 10-15%.

- Nowo powstające projekty, aby zbudować mocną pozycję na rynku muszą wyróżnić się czymś więcej niż bogatą ofertą handlową. Tego typu obiekty mają szansę zaistnieć m.in. dzięki ofercie gastronomicznej, rozrywkowej i usługowej a także innowacjom architektonicznym. Tkalnia w Pabianicach zaoferuje mieszkańcom m.in. pierwszy multipleks w mieście. Będzie to bez wątpienia element oferty wyróżniający tą inwestycję na mapie Pabianic i przyciągający klientów – komentuje Adrian Majsterek, inwestor A&A.

Centrum handlowo-rozrywkowe Tkalnia wzbogaci tkankę miejską Pabianic na przełomie 2018/2019 roku. Będzie to część miejskiego pasażu łączącego Park Słowackiego z bulwarami i polem golfowym A&A Arkadia. Obiekt będzie miał około 14 tys. mkw. powierzchni najmu, na których znajdzie się ponad 40 lokali handlowo-usługowych i parking na ok. 230 samochodów.

Za komercjalizację odpowiada BOIG Property Consulting.

- Podczas planowania oferty centrum handlowo-rozrywkowego Tkalnia zadbaliśmy o jej różnorodność i dopasowanie do potrzeb mieszkańców. Zaawansowane rozmowy prowadzone są m.in. z operatorem spożywczym, kinem, dużą siecią sklepów ze sprzętem elektronicznym, a także drogeriami czy kilkoma sklepami z akcesoriami do domu, zabawkami i odzieżą. Nie zabraknie również miejsca dla lokalnych przedsiębiorców. Z myślą o nich tworzony jest miejski rynek – nowoczesne targowisko, gdzie pod dachem, w komfortowych warunkach będą mogli oferować swoje produkty - mówi Paweł Bartosiak, odpowiedzialny za komercjalizację centrum z firmy BOIG Property Consulting.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"