REKLAMATORK - Baner główny

W 2016 r. na rynku handlowym przybyło 470 000 mkw. nowej powierzchni handlowej. Deweloperzy w tym roku również nie zwalniają tempa. W dobie konkurencyjności inwestorzy widząc zapotrzebowanie klientów, podczas planowania oferty stawiają nie tylko na funkcję podstawową centrum handlowego. Coraz większą część obiektów zajmują punkty gastronomiczne, usługowe czy też rozrywkowe.

Wizualizacja CH Tkalnia

Wizualizacja CH Tkalnia (mat. prasowe)

W ostatnich latach funkcja centrum handlowego uległa dużej modyfikacji. Deweloperzy koncentrują się na inwestycji w bogatą ofertę pozazakupową w celu wydłużenia czasu spędzanego przez klientów w centrach handlowych i wyróżnienia się na konkurencyjnym rynku. Poszerzają się zarówno oferty rozrywkowe, rekreacyjne jak i strefy gastronomiczne. Jeszcze kilka lat temu zajmowały 5-7 % powierzchni centrum handlowego, obecnie współczynnik wzrósł do około 10-15%.

- Nowo powstające projekty, aby zbudować mocną pozycję na rynku muszą wyróżnić się czymś więcej niż bogatą ofertą handlową. Tego typu obiekty mają szansę zaistnieć m.in. dzięki ofercie gastronomicznej, rozrywkowej i usługowej a także innowacjom architektonicznym. Tkalnia w Pabianicach zaoferuje mieszkańcom m.in. pierwszy multipleks w mieście. Będzie to bez wątpienia element oferty wyróżniający tą inwestycję na mapie Pabianic i przyciągający klientów – komentuje Adrian Majsterek, inwestor A&A.

Centrum handlowo-rozrywkowe Tkalnia wzbogaci tkankę miejską Pabianic na przełomie 2018/2019 roku. Będzie to część miejskiego pasażu łączącego Park Słowackiego z bulwarami i polem golfowym A&A Arkadia. Obiekt będzie miał około 14 tys. mkw. powierzchni najmu, na których znajdzie się ponad 40 lokali handlowo-usługowych i parking na ok. 230 samochodów.

Za komercjalizację odpowiada BOIG Property Consulting.

- Podczas planowania oferty centrum handlowo-rozrywkowego Tkalnia zadbaliśmy o jej różnorodność i dopasowanie do potrzeb mieszkańców. Zaawansowane rozmowy prowadzone są m.in. z operatorem spożywczym, kinem, dużą siecią sklepów ze sprzętem elektronicznym, a także drogeriami czy kilkoma sklepami z akcesoriami do domu, zabawkami i odzieżą. Nie zabraknie również miejsca dla lokalnych przedsiębiorców. Z myślą o nich tworzony jest miejski rynek – nowoczesne targowisko, gdzie pod dachem, w komfortowych warunkach będą mogli oferować swoje produkty - mówi Paweł Bartosiak, odpowiedzialny za komercjalizację centrum z firmy BOIG Property Consulting.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"