REKLAMAMLEKOVITA - Święta Śmietanka - Baner Główny (14-19.12.2019)

Sieć Chata Polska rozpoczęła prace nad przygotowaniem nowego konceptu sklepowego, który zastąpiłby obecny model wykorzystywany w placówkach - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Pierwsze unowocześnione sklepy Chaty Polskiej mogą zostać otwarte pod koniec 2019 r.

REKLAMAPurella - SuperSuple - Belka w artykułach (01-15.12.2019)
Tak wygląda obecnie z zewnątrz sklep Chata Polska. Wkrótce placówki sieci przejdą modernizację

Tak wygląda obecnie z zewnątrz sklep Chata Polska. Wkrótce placówki sieci przejdą modernizację (fot. materiały prasowe)

- Format naszego sklepu w tym roku obchodzi 10-lecie. Zaczęliśmy już pracę nad jego odświeżeniem, po to żeby trafić w gusta klientów, którzy są o 10 lat starsi, a także dotrzeć do nowych, młodych klientów - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Robert Siemiński, właściciel Grupy Mar-Ol, w skład której wchodzi m.in. sieć 281 sklepów Chata Polska.

Z naszych informacji wynika, że planowane zmiany w sklepach będą gruntowne i nie skończy się na drobnym liftingu. Zmieniony zostanie zarówno zewnętrzny, jak i wewnętrzny wygląd placówek Chaty Polskiej, a także cała identyfikacja wizualna sieci i pojedynczych sklepów.

Jak deklaruje Sylwester Maćkowiak, dyrektor zarządzający Marola, w nowej Chacie Polskiej "na pewno pojawi się wiele nowoczesnych elementów związanych z digitalizacją". - To jest coś, z czym musimy się bezwzględnie zmierzyć, bowiem wszyscy w tej chwili to robią - podkreśla menedżer.

Przedstawiciele Marola nie zdradzają zbyt wielu szczegółów planowanych zmian, gdyż - jak tłumaczą - prace nad nowym konceptem sklepu są na bardzo wczesnym etapie. - Jesteśmy w kontakcie z ekspertami, którzy przygotowują odświeżenie layoutu sklepu. Gdy już przekonamy się do konkretnych rozwiązań wewnątrz Chaty Polskiej, wówczas ruszymy do firm projektujących sklepy, w tym pewnie również do projektanta, który wykonał nam sklepy w latach 2008-2009 - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Robert Siemiński.

Właściciel Grupy Mar-Ol ma nadzieję na to, że pierwszy sklep Chaty Polskiej w nowym koncepcie uda się uruchomić w ostatnim kwartale 2019 r. Testy obejmą minimum trzy lokalizacje, a pilotaż potrwa od sześciu do dziewięciu miesięcy. Jednak już w jego trakcie spodziewać można się wdrażania konceptu w kolejnych miejscach.

Docelowo nowy koncept wdrożony ma zostać we wszystkich lokalizacjach Chaty Polskiej oraz w sklepach, które dopiero będą uruchamiane. Warto podkreślić, że w obrębie nowego konceptu tak naprawdę funkcjonowały będą dwa różne formaty - pierwszy dostosowany do centrów dużych miast, a drugi do ośrodków małomiasteczkowych.

Jak tłumaczy Robert Siemiński, z badań Chaty Polskiej wynika, że w dużych miastach aż ośmiu na dziesięciu klientów sklepów tej sieci ma w pobliżu Biedronkę. - Z kolei w ośrodkach małomiasteczkowych konkurujemy głównie z Dino. Wymagania klienta Dino są inne, więc jeśli chcemy go przyciągnąć do nas, musimy działać w nieco inny sposób - zauważa Siemiński.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 12

  • 11
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
REKLAMA
do góry strony