REKLAMAHELIO - NATURA - BANER GŁÓWNY (30.03 - 05.04.2020)
Pod szyldem Odido działa ponad 2,5 tys sklepów w całej Polsce

Pod szyldem Odido działa ponad 2,5 tys sklepów w całej Polsce (Fot.materiały prasowe)

Firma Makro Polska rozwija nowoczesne koncepty takie jak: Alkostrefa, kącik kawowy, strefa bistro, „food to go” – rozwiązania skrojone pod potrzeby sklepów spożywczych różnej wielkości i w różnych lokalizacjach, które pracują na zwiększenie wartości koszyka zakupowego, przyciągają nowych klientów oraz budują wizerunek sklepu spożywczego jako placówki convenience.

REKLAMA

Pod szyldem ogólnopolskiej sieci franczyzowej ODIDO działa obecnie 2530 sklepów.  W 2019 roku jej  organizator, Makro Polska, przyłączył 267 placówek. 

Jak zapowiada Anna Kieljan, manager ds. ekspansji i operacji ODIDO, w 2020 roku firma nadal będzie koncentrować się na rozwoju organicznym, planując przyłączyć do sieci co najmniej 200 kolejnych sklepów. Jednocześnie będzie pracować nad wsparciem Franczyzobiorców i poprawą jakości pracy sklepów działających pod szyldem ODIDO. 

W roku 2019 rozpoczęty został, a w 2020 i kolejnych latach będzie kontynuowany, cykl spotkań z franczyzobiorcami w nowej formule, która pozwala im skorzystać ze szkoleń branżowych, warsztatów z ekspertami z różnych dziedzin, jest to również doskonała okazja do wymiany poglądów i doświadczeń z innymi detalistami.

– W ten sposób tworzy się silna społeczność Franczyzobiorców ODIDO. Mając regularny kontakt z partnerami, łatwiej nam wsłuchiwać się w ich potrzeby i wspierać w konkurowaniu z placówkami wielkopowierzchniowymi i dyskontami – wyjaśnia Anna Kieljan.

Z Alkostrefą sprzedasz jeszcze więcej wina

Eksperci Makro, chcąc wesprzeć właścicieli sklepów spożywczych w biznesie, opracowali rozwiązania dopasowane do różnej wielkości placówek, uwzględniając także ich specyfikę sprzedaży związaną z  lokalizacją.
Każdy z funkcjonujących obecnie konceptów powstał w oparciu o aktualne trendy z uwzględnieniem dynamicznie zmieniających się zachowań konsumentów, którzy są znacznie bardziej mobilni, zabiegani i co za tym idzie wymagający.

– Najdłużej rozwijanym i najbardziej zaawansowanym projektem jest Alkostrefa – Wino skierowana do właścicieli sklepów spożywczych, którzy w swoich placówkach oferują wino lub zamierzają rozszerzyć asortyment o tę kategorię. A warto to zrobić, bo sprzedaż wina stale rośnie. Raport „Polacy w świecie wina” wskazuje, że aż 62 proc. polskich konsumentów deklaruje, że kupuje ten rodzaj alkoholu, płacąc średnio 30 zł za butelkę. Nasi partnerzy, którzy w całości wdrożyli ten koncept, notują imponujące wzrosty obrotów w kategorii wino. 
A pamiętajmy, że wino to produkt wysokomarżowy, zatem wielkość sprzedaży ma wymierne znaczenie dla wyników finansowych sklepu  – mówi Anna Kieljan. 

Alkostrefa – Wino  to gotowy koncept z asortymentem i wyposażeniem indywidualnie dobranym przez specjalistów  Makro. Dla klientów, którzy zdecydują się go wprowadzić do swoich sklepów, Makro organizuje szkolenia, dzięki którym mogą oni i personel ich sklepów poszerzyć wiedzę na temat wina, a to bezpośrednio przekłada się na późniejszą sprzedaż tych produktów. Klienci otrzymują również wsparcie marketingowe dla wprowadzanego rozwiązania.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA 25% - Half Page (kwiecień - maj 2020)
do góry strony