REKLAMAEuroShop_banner główny_styczeń/luty 2020
Sklep Ximi Vouge w Galerii Wileńskiej w Warszawie

Sklep Ximi Vouge w Galerii Wileńskiej w Warszawie (Marteiały własne)

Duńska sieć sklepów Flying Tiger Copenhagen będzie miała w Polsce, nowego groźnego konkurenta w postaci chińskiej sieci Ximi Vouge, oferującej potężny wybór akcesoriów, gadżetów i artykułów wyposażenia wnętrz. Chińczycy otworzyli w lipcu br. swój pierwszy sklep na polskim rynku - placówka ruszyła w centrum handlowym Galeria Wileńska w Warszawie.

REKLAMA

Rynek sklepów oferujących tzw. „mydło i powidło” - czyli bardzo szeroką gamę produktów począwszy od gadżetów, zabawek, gier, przyborów do pisania, wyrobów papierniczych, przez artykuły dekoracyjne (dom i wnętrze) i gospodarstwa domowego, po akcesoria i odzież - rozwija się w Polsce niezwykle dynamicznie. O jego dużym potencjale świadczą inwestycje kolejnych operatorów. Sukces sieci Pepco (ok. 700 sklepów), Tiger, czy Tchibo oraz wejście na polski rynek w ostatnim czasie takich firm jak Dealz czy Tedi jeszcze mocniej przyspieszy jego rozwój. Okazało się, że Polacy mają ogromną słabość do sklepów, w których przyjemność i radość z kupionego drobiazgu niewiele kosztuje.

Pierwszy sklep Ximi Vouge w Polsce ruszył 27 lipca w centrum handlowym Galeria Wileńska w Warszawie. To placówka testowa, która ma sprawdzić dla chińskiego operatora, czy jest na polskim rynku miejsce na jego ofertę i jaki jest ewentualny potencjał rozwojowy sieci. Koncept sklepu został opracowany i zrealizowany „pod klucz” przez firmę Sescom. Przedstawiciele sieci prezentując swój koncept zapewniają, że będą oferować w sklepach „jak najwyższej jakości produkty w najniższych cenach, dbając o świetną atmosferę (…) i wysoką jakość usług”.

Firma podkreśla, że bardzo mocno stawia na „zielone produkty” i „powrót do natury”, kładąc nacisk na prostotę, ekologię i jakość oferowanych produktów. "Firma kreuje trend na spersonalizowane, ekologiczne marki dla gospodarstw domowych i tworzy model biznesowy oparty na ogólnohandlowym outlecie franczyzowym."

Marka Ximi Vouge należy do koreańskiej spółki XIMISO, która rozwija sieć sklepów franczyzowych (w koncepcie fast fashion) w ok. 50 krajach na całym świecie. Założona w 2015 r. przez chińską firmę Zhejiang Xi Bin Import and Export Co. firma w ciągu dwóch lat otworzyła ponad 1000 sklepów i rozwija się w tempie 80-100 sklepów miesięcznie.

Portal wiadomoscihandlowe.pl zwrócił się z pytaniami do właścicieli marki Ximi Vouge w Polsce, m.in. w sprawie planów ekspansji i strategii rozwoju. Gdy uzyskamy odpowiedzi, zaktualizujemy artykuł.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 9

  • 6
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Asia228 2 ponad rok temuocena: 100% 

    Jakościowo na pewno przebija Pepco czy FlyingTigera. Poza tym ładne opakowania produktów. Dużo kolekcji dostępnych praktycznie tylko w tym jednym sklepie. Na pewno wrócę po więcej.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~todłi 1 ponad rok temuocena: 100% 

    Kolejny po Miniso chiński sklep z mydłem i powidłem. Jakościowo nie ma znaczenia czy to chińska marka czy duńska, skoro i tak wszystko produkowane jest w Chinach.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony