20 lutego 2019
Co trzeci Polak uważa, że każda niedziela powinna być handlowa, a co piąty jest za całkowitym zakazem handlu w niedzielę. Niemal połowa (48%) akceptuje jakąś formę...
19 lutego 2019
Świeża żywność ze swej istoty traktowana jest jako „zdrowa”. W 2019 r. producenci i handlowcy będą się starali połączyć takie cechy świeżych produktów,...
Meksykańska sieć restauracyjna Papa Diego rozszerza swój zasięg. Marka zadebiutowała w Katowicach. To pierwszy lokal tej sieci ze stolikami restauracyjnymi.
14 lutego 2019
13 lutego 2019
7 lutego 2019
Zakup mebli sklepowych to dla wielu detalistów nie lada wyzwanie. Regały muszą być idealnie dopasowane do rozmiarów sali sprzedaży, a nie można przecież ustawić...
1 lutego 2019
21 stycznia 2019
14 stycznia 2019
8 stycznia 2019
11 lutego 2019
8 lutego 2019
Zarząd Przedsiębiorstwa Handlu Zagranicznego Baltona podpisał 19 lutego z firmą Loxxess Polska umowę na obsługę logistyczno-magazynową sieci sklepów. Szacunkowa...
18 lutego 2019
12 lutego 2019
PRZEMYSŁ I PRODUCENCI
Słodycze i przekąski
PROMOCJE I MARKETING
2 grudnia 2018, 14:42
wiadomoscihandlowe.pl
(Fot. materiały prasowe)
Pod hasłem „Wszystko jest lepsze z Wedlem” ruszyła świąteczna kampania producenta słodyczy E. Wedel. Tym razem w ramach akcji firma promuje Ptasie Mleczko we współpracy z producentem hybrydowych lakierów do paznokci.
Tegoroczna kampania to kontynuacja ubiegłorocznej akcji, w której producent słodyczy zachęcał do „podarowania bliskim dziecięcej radości”. I w tym roku nie zabrakło motywów przewodnich tamtej kampanii, czyli chłopca i zebry, którzy w znanym już Polakom spocie przypominają pochmurnemu strażnikowi, że dziecięcą radość najłatwiej obudzić wedlowską czekoladą. 30-sekundowe spoty oglądać można w telewizji, na dużych portalach i playerach, a także w kinach.
W ramach kampanii digital, stworzono serię filmów na FB, Instagram oraz YouTubez poradami dotyczącymi świątecznych prezentów. Każda z porad dotyczy dołączenia do prezentu słodyczy od Wedla. Nieważne, czy jest to najnowszej generacji smartfon, dziergana na drutach czapka czy kolejka elektryczna – warto dołączyć do upominku słodki przysmak od E. Wedel.
Święta to także kolejny etap słodkiej współpracy E. Wedel i polskiej marki lakierów hybrydowych Semilac, w ramach której powstały m.in. wzory Nail Artu inspirowane dekorowanymi piankami Ptasie Mleczko. Jak je wykonać, pokażą wspólnie wyprodukowane tutoriale z udziałem influencerki beauty.
Kampania, poza działaniami w kinach, telewizji i internecie, obejmuje również reklamę OOH na citylightach i backlightach i DOOH (totemy w galeriach handlowych oraz ekrany LED w przestrzeni miejskiej). Na lotniskach będą widoczne brandowane choinki E. Wedel.
Blisko 3 tys. osób podczas tegorocznej Nocy Muzeów miały okazję z bliska zobaczyć,
W ramach współpracy E.Wedel z LOT-em pięć samolotów tej linii – 4
Poleć innym
Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zdjęć: 44
15 lutego 2019
zdjęć: 13
zdjęć: 35
zdjęć: 8
6 lutego 2019
zdjęć: 10
29 stycznia 2019
17 grudnia 2018
13 grudnia 2018
Na portalu wiadomoscihandlowe.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.