REKLAMAROS-SWEET - MORESO - baner glówny (wrzesień 2018)

(fot. Bakalland - materiały prasowe)

Wielkanoc pod względem tradycji rodzinnej celebracji świąt ustępuje jedynie Bożemu Narodzeniu. Pomimo zmiany stylu życia i coraz większej świadomości żywieniowej Polaków, słodkie wypieki i desery pozostają niezmiennym elementem świątecznego stołu. To przestrzeń potrzeb, które doskonale zaspokaja dopełniająca się oferta marek Delecta i Bakalland.

REKLAMARTA - Belka w artykułach - wrzesień 2018

Święta wielkanocne to drugi, po Bożym Narodzeniu, okres sprzedażowy istotny dla kategorii, w których operują Delecta i Bakalland, lecz zdecydowanie słabszy niż święta grudniowe. Przyczyn należy upatrywać  zarówno w krótszym czasie trwania Wielkanocy, jak i formie celebracji. Wiosenna aura sprzyja sięganiu po lżejsze menu, poszukiwaniu alternatywy dla ciężkich dań, częstszym spacerom i świętowaniu poza domem. Polacy nie rezygnują jednak ze słodkich wypieków i deserów, lecz staranniej dobierają składniki. Podstawowe przyprawy - proszek do pieczenia, cukry smakowe (wanilinowy, cytrynowy, cynamonowy, migdałowy), aromaty, budynie, mieszanki do domowego wypieku czy bakalie w tym okresie sprzedają się bardzo dobrze i powinny znaleźć się na każdej półce.

Świąteczna klasyka

"Na święta konsumenci chętnie pieką tradycyjne ciasta – serniki, mazurki, baby i babki, ale także ciekawe nowości w bardziej nowoczesnej i efektownej formie. Wciąż sięgają po dobrze znane i sprawdzone ciasta, jak Karpatka czy Krówka. Od dłuższego czasu dużą popularnością cieszą się babeczki – wdzięczny, mały wypiek, również idealny do wielkanocnego koszyczka" - mówi Monika Rożnowska, Starszy Kierownik marki Delecta. Około połowa konsumentów piecze z podstawowych składników i wybiera tradycyjne dodatki i przyprawy do ciast. Druga połowa to grupa, która głównie z powodu braku czasu chętniej sięga po gotowe mieszanki ciast do samodzielnego wypieku, które poza domowym smakiem, gwarantują satysfakcjonujący efekt. - dodaje.

Liderami przedświątecznej sprzedaży z oferty Delecty są ciasto Karpatka, Babeczki z płatkami czekolady, Krówka oraz ciasta z linii Duża Blacha. Do dekoracji ciast i deserów producent rekomenduje produkty z linii Decorada, bazujące na naturalnych składnikach – belgijskiej czekoladzie oraz sokach owocowych. "Z  dumą mówimy też o naszych nowych propozycjach, które zdecydowanie wzbogaciły asortyment marki o atrakcyjne smaki, zaskakujące połączenia, unikalne formy podania, takich jak np. Ciasto marchewkowe, Babeczki Brownie, Babeczki marchewkowe, ciasto Leśny mech – idealne na wiosenne przebudzenie, które zyskują swoich fanów." – poleca Monika Rożnowska.

Domowe ciasto i rodzinna atmosfera

Pieczenie ciast w domu jest bardzo pozytywnie odbierane przez Polaków i, co ciekawe, budzi bardzo emocjonalne skojarzenia. Z badań przeprowadzonych na zlecenie marki Delecta wynika, że w 75% polskich gospodarstwach piecze się ciasta co najmniej raz w miesiącu. Zdaniem zdecydowanej większości respondentów, pieczenie ciasta wprowadza w domu rodzinną atmosferę (89%), łączy pokolenia (88%), jest wyrazem troski o najbliższych (82%). Zdaniem badanych, domowym ciastem można wyrazić uczucia (86%), a pieczenie nie wymaga żadnej specjalnej okazji (83%). Co ósmy Polak podczas pieczenia spędza czas z najbliższymi, a tylko co dziesiąty uważa, że to zajęcie jest staromodne i można uznać je za stratę czasu.*

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony